ایده پردازی راهکاری مناسب برای خروج از محرومیت

استاندار خراسان جنوبی گفت: افراد نخبه و صاحب فکر می‌توانند با ایده‌های خوب و اجرایی، جامعه را به سمت توسعه سوق دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ملانوری استاندار خراسان جنوبی در نشست اعضای شورای مشورتی استاندار در حوزه بانوان گفت: ما زمانی موفق هستیم که ایده‌های خوبی بدهیم و با استفاده از آن ایده‌ها در وقت کمتر و با صرف هزینه کمتر، زودتر به نتیجه برسیم.

او فکر کردن و اندیشیدن را بهترین راهکار برای توسعه دانست و افزود: هدف از تشکیل شورای مشورتی این است که از فکر نمایندگان بانوان استان در تصمیم‌سازی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها استفاده کنیم.

ملانوری تصریح کرد: اگر ما تدبیر درستی داشته باشیم و دلسوزانه تلاش کنیم با امکاناتی که در اختیار داریم، توسعه و پیشرفت را به زودی خواهیم دید.

استاندار خراسان جنوبی به ظرفیت‌های فراوان استان در زمینه‌های نیروی انسانی، گردشگری، معدن، صنعت، مرز و کشاورزی اشاره کرد و گفت: استانی با ۱۵۱ هزار کیلومتر وسعت و این همه دارایی و ظرفیت باید تلاش کند با استفاده از ایده‌ها و پیشنهادات خوب، خود را از محرومیت خارج کند.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به جایگاه نخبگان در پیشرفت و توسعه خاطرنشان کرد: نخبگی منحصر به داشتن مدارک تحصیلی نیست بلکه نخبه کسی است که فکر بلند داشته و کار‌های توسعه‌ای انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.