مشارکت بیش از ۲۳ میلیارد ریالی خیریه‌ها با هلال‌ احمر خراسان رضوی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: خیریه‌ها در یک سال اخیر ۲۳ میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال با این جمعیت مشارکت داشته اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید مجتبی احمدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر تربت خراسان رضوی گفت: تعداد بهره وران از برنامه‌های مشارکت شده مددکاری‌های تخصصی امسال ۷۱۲ هزار و ۳۹۵ نفر از مردم محروم و کم برخوردار بوده است.

او افزود: تعداد ٩٣ خیرخواه سلامت به ١٣٧ نفر ارتقا یافتیم که ۶ میلیارد ریال در حوزه کرامت مشارکت داشتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: از ١١ بانک تجهیزات پزشکی در یکسال اخیر به تعداد ٢۴ مورد افزایش راه اندازی داشتیم که علاوه بر مساعدت‌های بالای خیرین میزان ٨۴١ میلیون و ۶۰۰ مورد مشارکت از طرف هلال احمر استان انجام شد.


بیشتر بخوانید



احمدی بیان کرد: در سال گذشته ۲۱۶ میلیون تومان و امسال حدود ۳۴۰ میلیون تومان مبلغ مددکاری بیمارستانی تخصیص یافته و مساعدت شده است.

او تصریح کرد: این خدمات انسان دوستانه واجد این پیام است که باید مدام در حرکت و در حال طلب برای خدمت باشیم و بنا به فرصت مغتنمی که داریم به حد توان و وسع خودمان باید در رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.

مدیر عامل هلال احمر خراسان رضوی تأکید کرد: اعطای ۸۳۰ هزار ماسک با مشارکت یک مجموعه و شرکت خصوصی از کانال جمعیت هلال احمرخراسان رضوی   برای تقدیم به مردم اتفاق ارزشمندی بود که در ماه‌های اخیر انجام شد.

احمدی اظهار کرد: در مدت کوتاهی تعداد ۳۰ خانه هلال در منطقه دیزباد و فیروزه راه اندازی شد که ستودنی است.

انتهای پیام/ا. غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.