کرونا فرصت ادامه زندگی را از یک بوشهری دیگر گرفت

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: با فوت یک بوشهری دیگر مجموع قربانیان کرونا در استان به ۸۹۳ نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، دکتر سعید کشمیری، دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر  بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۹ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.

او گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ مورد از بستری بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۸ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تاکید کرد: امروز یک مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، آقایی با ۸۲ سال سن بدون سابقه بیماری زمینه‌ای در استان بوشهر به ثبت رسید.

دکتر کشمیری با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۳ مورد در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ۵ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

او عنوان کرد: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۲۰ هزار و ۶۲۷ نفر بوده است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر تا ۱۶ اسفند ۸۹۳ مورد رسیده است که از این تعداد ۸ نفر مورد مثبت قطعی و ۲۰ نفر مورد مشکوک بوده‌اند.


بیشتر بخوانید


دکتر سعید کشمیری گفت: افزایش آمار مبتلایان زنگ خطری برای استان است که نیازمند رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی تمام افراد است.

او افزود: در این شرایط ویژه باید از سفر به استان‌های پرخطر پرهیز کرده و لازم است برای کنترل اپیدمی در حال حاضر میزبان شهروندان این استان‌ها نباشیم.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: از آحاد مردم خواهشمندیم دورهمی‌ها را به حداقل برسانند و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.