مدیرکل پست استاان همدان:

کرونا به خرید اینترنتی رونق بخشید/ رشد ۴۵۰ درصدی مرسوله‌های پستی خرید و فروش

مدیر کل پست استان همدان گفت : آمار مرسوله های پستی خرید و فروش در ۱۱ ماه گذشته با رشد ۴۵۰ درصدی مواجه بوده است.

کرونا به خرید اینترنتی رونق بخشید

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد امیدی ,مدیر کل پست استان همدان گفت:از اسفند ماه سال گذشته با توجه به ایام کرونا خرید و فروش های اینترنتی افزایش یافته است.

او ادامه داد: آمار مرسوله های پستی خرید و فروش در ۱۱ ماه گذشته با رشد ۴۵۰ درصدی مواجه بوده است.

با گسترش ویروس کرونا، بسیاری از کسب و کار‌های سنتی از رونق افتاده اند، صاحبان مشاغل مختلف در این روزها برای جلوگیری از ضرر‌های احتمالی دست به دامن فضای مجازی و اینترنت شده اند تا از طریق درگاه مجازی چرخه کسب و کارشان به گردش در آید.

بسیاری از مغازه‌ها با محدود کردن فعالیت حضوری‌شان با نصب آدرس و لینک مجازی خود به مشتریان خود اعلام کرده اند که اقلام مورد نیاز خود را از طریق این درگاه انتخاب و سفارش دهند و فعالیت‌های این واحد‌ها را از طریق درگاه مجازی دنبال کنند.

مصرف کنندگان هم این روز‌ها برای تامین مایحتاج مورد نیاز خود به جای گشت و گذار در بازار، پاساژ‌ها و فروشگاه‌های کوچک و بزرگ ترجیح می‌دهند با وبگردی و جستجو در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های اینترنتی اقلام مورد نیاز خود را انتخاب کنند و در نهایت خرید برخط( آنلاین ) را جایگزین خرید سنتی کنند.

کرونا این روز‌ها کسب و کار‌های مختلف را تحت تاثیر قرار داده و مشتریان بسیاری را به خرید برخط ترغیب کرده به گونه‌ای که تعداد مرسوله‌های پستی به بالاترین حد خود رسیده است.

سرهنگ سرخوش نهاد,رئیس پلیس فتا گفت:در این روزهای کرونایی که آمار خرید وفروش اینترنتی در فضای مجازی بیشتر شده مراقب سایت های تقلبی باشید.

او با بیان اینکه  قبل از خرید هر نوع کالا سایت های معتبر باید شناسایی  و  بعد اقدام به خرید کنید,افزود:هرگز قبل از تحویل کالای مورد نظر و خریداری شده مبلغی را در فضای مجازی پرداخت نکنید.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.