افزایش ۶۰ درصدی حمایت از ایتام خوزستانی

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان از افزایش ۶۰ درصدی حمایت حامیان از ایتام در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمال شیبه  مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: در ۱۱ماه گذشته از سال حامیان ۵۸۰ میلیارد ریال در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند که این میزان کمک نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

او با اشاره به حمایت کمیته امداد از ۲۲هزار یتیم و کودک نیازمند غیریتیم در خوزستان افزود: ۳۳ هزار حامی در استان حمایت از ایتام و فرزندان محسنین را بر عهده دارند.

شیبه  اظهار داشت: بخشی از کمک‌های دریافتی حامیان غیرنقدی بوده است، حامیان علاوه بر پرداخت کمک‌های نقدی، در تامین پوشاک، نوشت‌افزار، پرداخت هزینه درمان و تهیه جهیزیه، فرزندان معنوی خود را یاری می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با بیان اینکه خیران از قشر کارمند می‌توانند در طرح‌های اکرام ایتام شرکت کنند، تصریح کرد: برای حمایت از فرزندان یتیم در قالب طرح هرکارمند یک حامی اکرام ایتام و برای حمایت از فرزندان خانوار‌های نیازمند دارای پدر سالخورده، بیمار و یا از کار افتاده در قالب طرح محسنین ثبت نام کنند، حمایت یک یا چند یتیم را عهده دار شوند.

 این مقام مسئول اذعان داشت: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و ثبت‌نام در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین، با واریز ماهیانه حداقل ۳۰۰هزار ریال، حمایت از یک یا چند یتیم و فرزند محسنین را برعهده‌گرفته و به آن‌ها در تأمین نیاز‌های ضروری یاری  رسانند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار