نکونام: بعد از شکست نه به کسی توهین و بی احترامی می‌کنیم و نه گریه خواهیم کرد

سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره شکست تیم خود مقابل استقلال تهران توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد خوزستان در ارتباط با شکست این تیم مقابل استقلال تهران و همچنین نرفتنش به کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی عنوان کرد: قبل از همه چیز این را بگویم که من اول من باید به کنفرانس مطبوعاتی می‌رفتم، اما اول تیم حریف رفت و چون طبق قانون، آن‌ها این موضوع را رعایت نکردند؛ من هم به کنفرانس بعد از بازی نرفتم.

نکونام درباره این بازی گفت: بابت این پیروزی به تیم استقلال تبریک می‌گویم. بازی متعادلی را دیدیم و روی یک پنالتی بازی را باختیم، مشکل خاصی هم نداریم .

او ادامه داد:‌ نه به کسی توهین و بی احترامی می‌کنیم و نه استوری می‌گذاریم و نه گریه می‌کنیم. تمرین و برای بازی‌های بعدی خود را آماده می‌کنیم. آن‌ها بردند و امیدوارم همیشه موفق باشند، اما تیم ما کار خود را انجام می‌دهد و بعد از شکست گریه نخواهیم کرد؛ چرا که دیگر بچه نیستیم. بردند و مبارکشان باشد.

نکونام درباره پنالتی تیم استقلال گفت: بعد از بازی صحنه‌ای که من از دوربین دیدم مشخص نبود که پنالتی درست است یا خیر.

جواد نکونام درباره اولین شکست خود مقابل استقلال تهران گفت: همه رکورد‌ها برای شکسته شدن هستند و این چیز‌ها اهمیت ندارند. مهم بازی است که یک تیم می‌برد و یا بازی را می‌بازد.

او ادامه داد: مهمترین موضوع این است که تیم ما شخصیت دارد و تیم‌های دیگر به خاطر پیروزی مقابل ما این گونه خوشحالی می‌کنند .

او افزود: استقلال تیم مدعی است و وقتی آن قدر مقابل ما وقت کشی می‌کنند، نشان از شخصیت بالای تیم ما دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار