پلمب مرکز غیرمجاز آموزش کمک پرستاری در همدان

یک مرکز غیرمجاز آموزش کمک پرستاری در همدان شناسایی و پلمب شد و متخلفان به مرجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد کریمی، مدیر نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: یک زوج بدون مجوز اقدام به راه اندازی یک مرکز در شهر همدان برای آموزش نحوه تزریق، پانسمان و بانداژ کرده بودند و از هر نفر برای شرکت در این دوره ۸۰۰ هزار تومان دریافت می‌کردند.

کریمی اضافه کرد: پس از برگزاری این دوره آموزشی ۲ روزه، مسوول این مرکز اقدام به صدور مدرک شناسایی دوره کوتاه مدت برای افراد می‌کرد که با وجود گذشت کمتر از یک هفته از فعالیت آن، این مرکز شناسایی و با هماهنگی پلیس اماکن و تعزیرات حکومتی پلمب شد.

مدیر نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: همچنین فرد متخلفی با معرفی خود به عنوان دندانپزشک و دایر کردن مطبی در یکی از نقاط پر تردد شهر همدان اقدام به مداخله در امر پزشکی می‌کرد.

کریمی ادامه داد: به دنبال سرکشی‌های محسوس و نامحسوس صورت گرفته این واحد متخلف شناسایی و پلمب شد و با جمع آوری لوازم این مطب لیستی از مشخصات افرادی که پیش این فرد اقدام به معاینه و ترمیم دندان کرده بودند به دست آمد.

او تاکید کرد: مداخله در امور پزشکی یکی از تخلف‌هایی است که بخش بهداشت و درمان با آن مواجه بوده که بیشتر مواقع مراجعان به این پزشکان قلابی دچار عارضه‌های جبران ناپذیر می‌شوند.

کریمی یادآور شد: با وجود سرکشی مستمر و نظارت آشکار و پنهان بر روند فعالیت مطب ها، اما از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مواجه با تخلف بهداشتی موضوع را به مدیریت نظارت بر درمان دانشگاه واقع در بلوار آیت الله کاشانی گزارش دهند.

انتهای پیام/د

برچسب ها: پلمب ، مرکز غیرمجاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.