شلیک نظامیان رژیم صهیونیستی به فلسطینیان

نظامیان رژیم صهیونیستی به اراضی فلسطینیان یورش برده و به سوی آن‌ها تیراندازی کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، اشغالگران صهیونیست همچنان به اقدامات خصمانه خود علیه فلسطینیان در اراضی اشغالی ادامه می‌دهند.

شبکه تلویزیونی العالم در خبری به نقل از منابع فلسطینی اعلام کرد یک جوان فلسطینی در ورودی شهر «حزما»، شمال شرق قدس اشغال، با شلیک نظامیان اشغالگر زخمی شد. هلال احمر فلسطین نیز در خبری اعلام کرد به دنبال یورش نیرو‌های اشغالگر اسرائیلی و عملیات بازرسی در شهر جنین، سه شهروند زن فلسطینی بر اثر تیراندازی نیرو‌های اسرائیلی زخمی و سه جوان هم بازداشت شدند.

اشغالگران صهیونیست همچنین یک خانه فلسطینی را در اردوگاه «شعفاط» در قدس اشغالی تخریب کردند. حساب کاربری خبرگزاری شهاب در توئیتر با انتشار ویدئویی نوشت: شماری از شهرک نشینان شب گذشته (جمعه) به خانه‌ها و خودرو‌های شهروندان فلسطینی نزدیک شهرک حواره در جنوب نابلس حمله کردند.

نظامیان صهیونیست همچنین به صورت گسترده به مناطقی از کرانه باختری یورش بردند. گفتنی است چندی پیش نیز نظامیان رژیم صهیونیستی در پی تعقیب و بازداشت‌های گسترده خود با حمله به مناطقی در کرانه باختری، تعدادی از شهروندان فلسطینی را بازداشت کرده و یک مجتمع پزشکی در مرکز رام‌الله را محاصره و اشغال کردند اشغالگران با تیراندازی در داخل این مجتمع برای ترساندن شهروندان، بیماران و کادر درمان، یک زن باردار و یک امدادگر را زخمی کردند.

در همین حال، وزارت خارجه فلسطین در واکنش به حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به مجتمع پزشکی مرکز رام‌الله، طی بیانیه‌ای این حملات را وحشیانه توصیف کرده و آن را نقض آشکار قوانین بین‌المللی و قوانین حقوق بشری و طبق توافقنامه‌های ژنو جنایتی ضد بشری دانست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۸ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
این هم یکی از دستاوردهای سفر پاپ به منطقه ...
آخرین اخبار