ارتش رژیم صهیونیستی جنگ در نوار غزه را شبیه‌سازی کرد

یک شبکه صهیونیستی اعلام کرد ارتش این رژیم رزمایشی شبیه‌سازی شده برای مقابله با موشک‌های مقاومت در نوار غزه اجرا کرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از برگزاری رزمایشی شبیه سازی شده از جنگ در نوار غزه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی در روز‌های اخیر خبر داد.

این شبکه صهیونیستی عصر دیروز (پنج‌شنبه) گفت: ارتش اسرائیل رسما اعلام کرده است که به منظور آمادگی برای جنگ در مناطق مسکونی در درگیری احتمالی آتی در نوار غزه، رزمایشی برگزار کرده است که این رزمایش مختص افسران و با هدف برخورد با توانمندی‌های رزمی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بر پا شده است.

بر اساس این گزارش، نظامیان رژیم صهیونیستی جنگ در نوار غزه را با ساخت ماکت‌هایی از این منطقه شبیه سازی کردند و این رزمایش بر مسائلی، چون درگیری در تونل‌ها، تقابل با موشک‌ها و راکت‌های حماس متمرکز بوده است که بخش بزرگی از آن بر نحوه مقابله با پرتاب گسترده موشک‌ها از سوی مقاومت اختصاص داده شد.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی افزود: جنگ احتمالی آتی در نوار غزه در مناطق مسکونی، در مناطق مین‌گذاری شده و تونل‌ها خواهد بود.

«نیر دفوری» کارشناس نظامی رژیم صهیونیستی، پیشتر اعلام کرده بود که غرق یک قایق در نزدیکی سواحل نوار غزه در روز‌های اخیر، شکی را باقی نگذاشت که یک واحد کماندو دریایی وابسته به حماس در حال ادامه انجام فعالیت‌های خود و مسلح ساختن نیروهایش به بهترین سلاح هاست. حماس از تلاش برای نشان دادن ظرفیت‌های مخفی و ویژه خود دریغ نمی‌کند و یکی از آنها، ایجاد سورپرایز دریایی مانند قایق‌های انفجاری است.

نیرو‌های مقاومت فلسطین در ماه گذشته چند پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی را که در حال تصویر برداری در نواز غزه بود را سرنگون کرده‌اند.


انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار