کارشناس نظامی صهیونیست: حماس در حال آماده سازی سورپرایزی دریایی است

تلویزیون اسرائیل به نقل از یک کارشناس اسرائیلی اعلام کرد حماس به دنبال انجام یک سورپرایز دریایی است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه عربی ۲۱، تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک کارشناس صهیونیستی اعلام کرد گروه حماس در حال آماده سازی یک سورپرایز دریایی است.

این کارشناس نظامی اعلام کرد: غرق یک قایق در نزدیکی سواحل نوار غزه در روز‌های اخیر، شکی را باقی نگذاشت که یک واحد کماندو دریایی وابسته به حماس در حال ادامه انجام فعالیت‌های خود و مسلح ساختن نیروهایش به بهترین سلاح هاست و جنگجویان ماهر خود را با بهترین تجهیزات مسلح می‌کرد و منجر به هدف قرار دادن سکو‌های گاز و نفوذ کماندو‌ها از طریق یک تونل مخفی برای هدف قرار دادن ارتش اسرائیل می‌شد.

«نیر دفوری»، در گزارش خود در کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد: افرادی که قایق کوچک ماهیگیری را در ساحل خان یونس به آب هل دادند، پیش بینی نمی‌کردند که پس از چند لحظه چه اتفاقی خواهد افتاد.

او در ادامه مدعی شد: ارتش اسرائیل عادت دارد قایق‌ها و تونل‌های مخفی نیرو‌های دشمن را هدف قرار دهد و می‌گوید که این امر ساخت نیروی دریایی حماس دشوار می‌کند. این در حالی است که حماس قبلاً فیلم‌هایی را نشان داده که عناصر واحد دریایی خود در قایق‌ها حضور دارند و یا موشک‌هایی به سوی خط ساحلی شلیک می‌کنند.

او در ادامه افزود: یگان واحد‌های حماس تلاش داشته اند حملاتی را به پایگاه‌های دریایی اسرائیل به انجام برسانند که مهمترین آن‌ها حمله به ساحل «زیکیم» در جنگ ۲۰۱۴ غزه بود.

این کارشناس صهیونیست در پایان گفت: حماس از تلاش برای نشان دادن ظرفیت‌های مخفی و ویژه خود دریغ نمی‌کند و یکی از آنها، ایجاد سورپرایز دریایی مانند قایق‌های انفجاری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار