معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم؛

طرح بازنگری عمرانی بست شرقی حرم حضرت معصومه (س) اجرا می شود

حسام نژاد گفت: به‌محض اتمام طرح بازنگری، با انواع روش‌های تأمین مالی بودجه موردنیاز برای پروژه بست شرقی حرم حضرت معصومه (س) اختصاص پیداکرده و اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سید مرتضی حسام نژاد معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم با اشاره به آخرین وضعیت پارکینگ شرقی حرم مطهر حضرت معصومه (س)گفت: بست شرقی حرم مطهر یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری برای ساخت پارکینگ و دسترسی به حرم مطهر بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم با بیان اینکه در سال‌های گذشته بلوار پیامبر اعظم (ص) و تونل غدیر احداث‌شده است،عنوان کرد: متأسفانه نقطه اتصال این پروژه‌های کلان و اتصال آن با حرم مطهر بسیار نامطلوب است که به همین دلیل برای شهرداری شرایط ویژه‌ای دارد.

حسام نژاد با تأکید بر اینکه امسال اجرای این طرح مورد بازنگری و دقیق سازی قرارگرفته است، تصریح کرد: به‌محض اتمام طرح بازنگری، با انواع روش‌های تأمین مالی ازجمله اوراق مشارکت، صندوق پروژه، جذب سرمایه‌گذاری مستقیم و منابع شهرداری بودجه موردنیاز برای این پروژه اختصاص پیداکرده و اجرا می‌شود.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه با توجه به نامطلوب بودن نمای شهری و دسترسی به پروژه‌های کلان‌شهری بیان کرد: امیدوارم اوایل سال آینده بتوانیم پروژه را به‌صورت عملیاتی استارت بزنیم.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم تصریح کرد: در این پروژه دو یا سه‌طبقه پارکینگ پیش‌بینی‌شده و یک یا دوطبقه بسته به نهایی شدن طرح، فضای خدماتی پیش‌بینی‌شده که ساماندهی ویژه انجام شود و دسترسی سواره و پیاده اطراف حرم تأمین شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار