دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

انتخابات ۱۴۰۰ از مهمترین انتخابات در طول ۴۲ سال گذشته است

رضایی گفت: انتخابات سال ۱۴۰۰ یکی از مهمترین انتخابات کشور در طول ۴۲ سال گذشته است که نیروهای انقلابی باید برای شرکت در آن اتحاد ایجاد کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،  محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی لرستان گفت : امروز گرانی و مشکلات اقتصادی به خانه‌های مردم هجوم آورده است.

او با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تا به امروز متوجه یکسری خلا‌ها در کشور شده‌ایم که در رژیم‌های گذشته با وابسته بودن به قدرت‌های جهان آن خلاء‌ها را پوشاندند، اما این روش تنها ظاهرسازی بود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: پس از خروج مستشاران خارجی حفره نظامی کشور نمایان شد و صدام با آگاهی از این موضوع به کشور حمله کرد، اما با همت جوانان انقلابی این حفره پوشانده شد و این حفره امروز به یکی از نقاط قوت نظام تبدیل شده است.

رضایی با اشاره به اینکه یکی دیگر از حفره‌های اوایل انقلاب مسائل امنیتی در کشور بود، تصریح کرد: این حفره امنیتی نیز با همت جوانان انقلابی و تشکیل نهاد‌های امنیتی رفع شد.

او خاطرنشان کرد: با برقراری نظام جمهوری اسلامی در کشور حفره مدیریت کشور نیز که قبلا وابسته به قدرت‌های جهانی بود، پر شد، اما هنوز حفره دیگری به اسم سیاست داخلی رفع نشده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حضرت امام خمینی (ره) در سال‌های پایانی زندگی‌شان برای رفع این حفره یک مدل مبتنی بر ایجاد دو جناح از نیرو‌های انقلاب را مطرح کردند، اما متاسفانه در سال ۸۸ به علت غفلت بعضی از نخبگان این مدل از مسیر خود خارج شد.

رضایی با عنوان کردن این موضوع که رهبری در سال ۷۶ با مطرح کردن این موضوع که اصلاح‌طلبی و اصول‌گرایی دو بال انقلاب هستند، خواستار پر شدن این حفره بودند، اظهار داشت: این مدل نیز در سال ۸۸ از مسیر اصلی خود خارج شد.

او ادامه داد: شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی برای پر کردن حفره سیاست داخلی کشور ایجاد شده است، اگر این حفره پر نشود در سال‌های آینده با مشکلات زیادی روبرو خواهیم بود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: انتخابات سال ۱۴۰۰ یکی از مهمترین انتخابات کشور در طول ۴۲ سال گذشته است که نیرو‌های انقلابی باید برای شرکت در آن اتحاد ایجاد کنند.

رضایی با اشاره به اینکه کشور در دهه پنجم انقلاب با فرصت‌ها و تهدید‌های بسیار بزرگی روبرو است، تصریح کرد: اگر بتوانیم فرصت‌ها را بر تهدیدات برتری دهیم، کشور رشد چشمگیری پیدا می‌کند.

او  خاطرنشان کرد: اقتصاد یک تهدید و فرصت بسیار بزرگ است که بایستی در دهه پنجم انقلاب با مدیریت متناسب بتوانیم فرصت‌های این حوزه را بر بر معایب آن برتری دهیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت آینده بایستی برای پیشرفت کشور با دو قوه دیگر هماهنگ باشد، همچنین بایستی نیرو‌های قدرتمند و انقلابی از تمام طیف‌های سیاسی در آن حضور داشته باشند و نباید بگذاریم دولت‌ها شخصی شوند.

رضایی با بیان اینکه رئیس جمهور آینده بایستی برنامه تخصصی برای اداره کشور داشته باشد، اظهار داشت: دولت آینده بایستی قدرت بسیج کردن مردم برای حل کشور مردم داشته باشد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.