اخذ مجوز الکترونیک ۴۴۸ کانون مساجد کهگیلویه و بویراحمد

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۴۸ کانون استان مجوز الکترونیک کسب کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، علیرضا دولت آبادی رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از مجموع ۶۴۶ کانون استان ۴۴۸ کانون ما بر اساس شاخص‌های امتیازی مجوز الکترونیک دریافت کرده است.

دولت آبادی به طرح ایران قوی و فعالیت مناسب کانون‌های استان اشاره کرد و افزود: در قالب طرح ایران قوی با تحقق ساماندهی و شبکه سازی، رتبه سوم کشور به دست آمد.

او افزود: ۵۱۰ کانون استان در طرح ایران قوی مشارکت داشته و حضورها در قالب ۱۲ رواق ساماندهی شد.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان با تاکید بر اهمیت مقابله با آسیب‌های اجتماعی از برگزاری ۱۰ کارگاه آموزشی در مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: تعدادی از این کارگاه‌ها برگزار و تعدادی تا پایان اسفند ماه برگزار می‌شود.

دولت آبادی با اشاره به زمین لرزه سی سخت و فعالیت‌های حمایتی، بیان کرد: با وقوع زمین لرزه، با برنامه ریزی های حمایتی، نانوایی سیار با پخت و توزیع ۵۰۰۰ قرص نان به شکل روزانه در سی سخت فعال شد.

او افزود: همچنین ۴۰۰۰ بسته گوشت گرم نیز در بین مردم زلزله زده توزیع شد.

دولت آبادی با اشاره به اهمیت توسعه برنامه‌های فرهنگی در استان، گفت: فرهنگ یکی از مهمترین مواردی است که با آن رو به رو هستیم و باید سند تحول توسعه فرهنگی در استان تدوین شده و برنامه راهبردی در آن شکل بگیرد.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان بیان کرد: فرهنگ برای جامعه مانند اخلاق برای فرد است و عدم توجه به فرهنگ هزینه‌های بالایی را بر جامعه تحمیل می‌کند.

دولت آبادی گفت: در بحث تهاجم فرهنگی نوجوانان و جوانان ما دست بسته در مقابله این آسیب‌ها قرار دارند و برنامه ریزی بر اساس تعمیم پوشش حمایتی با شرایط زمانی و راهبرد سازی مدون و کارشناسی شده ضروری است.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.