در ۲۴ ساعت گذشته:

کرونا در استان همدان ۳ قربانی گرفت

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای استان همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته سه نفر در استان به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر محمد طاهری سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای استان همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته سه نفر در استان به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و هشت فرد دیگر به این  بیماری مبتلا شدند.

او افزود: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۰ مورد بود که از این تعداد ۲۶ مورد در بخش عادی، ۹ نفر در بخش ICU بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا تصریح کرد: تعداد موارد مثبت ابتلا به کرونا ویروس از ابتدای بیماری تاکنون با ثبت هشت مورد مثبت جدید به ۱۰ هزار و ۵۴۸ نفر افزایش یافته و تعداد موارد فوت با سه مورد جدید به  هزار و ۵۳۹ مورد رسیده است.

طاهری در رابطه با آمار شهرستان‌ها نیز گفت: در شهرستان اسدآباد ۳۸۰ نفر، بهار ۶۲۳ نفر، تویسرکان ۶۷۰ نفر، رزن ۴۵۷ نفر، درگزین ۱۹۹ نفر، فامنین ۱۸۴ نفر، کبودراهنگ ۶۷۳ نفر، ملایر هزارو ۹۲۱ نفر، نهاوند هزارو ۱۶۶ نفر، همدان ۳۹۹۷ نفر و خارج از استان ۲۷۹ نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار