وزیر دفاع آمریکا: ایران باید بداند که ما از نیروهایمان دفاع می‌کنیم

لوید آستین در واکنش به حمله به پایگاه عین الاسد مدعی شد پاسخ آمریکا مناسب و حساب شده خواهد بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا در سخنانی مدعی شد پاسخ به حمله عین الاسد، حساب شده خواهد بود.

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا گفت: ایرانی‌ها باید باید بدانند ما از نیروهایمان دفاع می‌کنیم و پاسخ ما حساب شده و مناسب خواهد بود.

او در ادامه افزود: در صورتی که ما به حمله به پایگاه عین الاسد پاسخ دهیم، این اقدام در زمان و مکانی خواهد بود که ما آن را انتخاب می‌کنیم.

لوید در ادامه ادعا‌های خود افزود: ما خواهان اعتماد بر دیپلماسی هستیم؛ اما در عین حال نیور‌های ما باید آماده بازدارندگی باشند.

صحبت‌های لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا در حالی بیان شده است که آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا نیز در اظهاراتی مشابه بر دیپلماسی تأکید کرد.

وزیر خارجه آمریکا مدعی شد: ایران در مسیری اشتباه حرکت می‌کند و به برداشتن گام‌هایی که برنامه هسته‌ای اش را خطرناک‌تر جلوه می‌دهد، ادامه می‌دهد.

او همچنین گفت: مسیر دیپلماسی در زمینه پرونده هسته‌ای ایران باز هست و توپ در زمین ایران قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۳ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
اولا ما هم از نیروهایمان دفاع میکنیم ثا نیا توپ در زمین امریکاست تا اول تحریمها را بردارد بعد بتواند به برجام بر کردد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
خخخخ
بابا اینا چرا اینجورین؟؟؟!!!
دیدین بعضی وقتا بچه ها هر پی بگین تکرار میکنن!!!
این آقو هم چرا حرفای سردار رو داره تکرار میکنه!!!!
بچه کوجاست این؟؟!
فعلا برو تحقیق تفحصتو تموم کن بعد بیا گنده گویی کن. اوفتاد!!!!؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
به فرموده امام ره آمریکا ( که شامل وزیر دفاع امروز هم می شود) هیچ غلطی نمی تواند انجام دهد. آمریکای زبان نفهم اگر عقل وحساب وکتاب سرش می شد از هزاران کیلومتر نمی آمد در آسیا تا برای مردم خاورمیانه تعیین تکلیف کند قدیم می گفتند سگ دم خونه اش هار میشه ولی آمریکا ازبس بی شرمه مانند سگ ولگرد وهار همه جا پرسه می زنه ویکبار دولتها را ترسونده وتا ابد همه ازاو می ترسند ولی همه می دانند که آمریکا فقط ادعای ابرقدرتی دارد واگر او توانایی داشت هزاربار تا حالا حمله کرده بود بنابراین وزیر دفاع آمریکا چون زیر صندلیش تب کرده فکر کرده ایران ویتنام وژاپن هست وبمب اتمی را می زنه وتمام و فکر پاسخی که بهش میدن رانمیکنه. ایران از عراق مسلمان شکست نخورد تا برسه به آمریکایی که شیطان ظلم وترسه وازبس ضعیفه تهدید می کنه از قدیم گفتند مترس ازآنکه های وهودارد که از ترس خود باد وبور دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
اگر مسوولین عراقی دیدکاه های صحیحی داشته و دور اندیش باشند، به مصوبه مجلسشان عمل کرده و آمریکا را از کشورشان بیرون می کنند وگرنه مصیبت هایشان بیش از پیش خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
حرفی که هزینه اش را ندی ، حرف مفته!
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۳۰ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
وزیر دفاع خودفروش بوگندوی خائن به رنگین پوستان و مستضعفین جهان و ای آمریکایهای تروریستهای اشغالگران خبیث غارتگران شکنجه گران سفاکان بی حقوق بشرهای بی عدالتهای تبعیضگران ظالمین ستمگران زورگویان جنگ طلبان تحریم کنندگان جانیان جنایتکاران دروغگویان قماربازان اشرار حرامی بدانید و آگاه باشید شما و لشکریان نکبت ملعونین منحوسین و همپیمانانتان و جیره خورانتان هم از سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص با تمام اقتدار و قدرت شما شیاطین خبیث فاسدین فاسقین را با خاری و خفت و ذلت اخراج و نابودتان می کنند و به زباله دان تاریخ بشریت جهنم سوزان اسفل سافلین پرتتان می کنند پی در پی با شدت و حدت هرچه تمام تر این یک تکلیف دینی مکتبی و حق مسلم انسانی حقوق بشرانه خردمندانه بصیرانه جمیع مومنین مسلمین حزب الله است در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص. افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
لبیک یا رسول الله ص لبیک یا حیدر کرار ع .
والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار