کشف محموله ای دیگر از سوداگران مرگ در کهگیلویه و بویراحمد

جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۲۳۸ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک طی ۲ عملیات مشترک در محور "باشت _ چرام" خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ سهام صالحی جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان باشت و شهرستان گچساران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی حین پایش خودرو های عبوری محور "باشت_ چرام" طی ۲ عملیات مشترک به ۵ دستگاه خودروی سواری شامل یک دستگاه خودروی پژو پارس و ۴ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و آن ها را متوقف کردند.

صالحی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو های مذکور ۲۳۸ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک به همراه یک قبضه سلاح جنگی و یک تیغه خشاب، که به طرز ماهرانه ای در آن ها جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

او با اشاره به اینکه در این رابطه ۹ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند، بیان کرد: مبارزه بی امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار بوده و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.