افزایش ۴۰ درصدی ترددها در جاده های استان همدان/ زنگ خطر افزایش شیوع کرونا با سفر

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: ترددها در جاده های استان همدان اسفند امسال در مقایسه با پارسال ۴۰ درصد افزایش یافت.

صفر صادقی راد, مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت: طی یک هفته گذشته ترددهای جاده ای استان به ۴۸۱ هزار مورد رسید تا در مقایسه با اسفند پارسال ۴۰ درصد افزایش ترددها را شاهد باشیم.

او با بیان اینکه پارسال در این مدت ۳۴۳ هزار مورد تردد داشتیم افزود: دیروز هم تردد های جاده ای استان به ۴۹۸ هزار مورد رسید که در مقایسه با روز مشابه پارسال ۲۷ درصد افزایش ترددها را نشان می دهد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با تاکید بر اینکه تردد ها در جاده ها با وجود شیوع ویروس کرونا افزایش یافته است, گفت: دیروز ۵۱ هزار و ۵۰۰ خوردو وارد استان و ۵۱ هزار و ۷۰۰ خودرو از استان خارج شدند که در مقایسه با پارسال ۳۵ درصد افزایش را نشان می دهد.

صادقی راد بیان کرد: دیروز محور سه راهی بهار به همدان با ۲۸ هزار و ۳۰۰ خودرو و در ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح پر رفت و آمد ترین جاده استان بود.

انتهای پیام/ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
چرا کسی به فکر مردم همدان نیست!؟ این مشخصه که با ممنوع شدن سفر به بسیاری از استانها سیل سفر به سمت همدان خواهد بود! چرا مسئولین مانند مسیولین اصفهان و مشهد و بندرعباس پیگیر ممنوع شدن سفر به همدان تحت هر شرایط و رنگ کرونایی نیستند!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
امیدوارم بر تردد های خودروهای خارج از استان نظارت بیشتری بشه ..اگر مردم مراعات نکنند وسفرها افزایش پیدا کنه بدون شک کرونا همه را اذیت خواهد کرد.