فرآیند پاسخ به استعلام‌های سرمایه گذاری در اردبیل تسریع می‌شود

مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری اردبیل گفت: فرآیند پاسخ به استعلام‌های سرمایه گذاران و تسهیل در صدور مجوز‌ها تسریع می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز خلیلی، مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری اردبیل در جلسه بررسی مسایل و مشکلات طرح‌های مهم سرمایه گذاری اقتصادی و تولیدی استان در زمینه‌های فرآوری محصولات پالایشگاهی، گردشگری، کمپ‌های ورزشی و شیلات گفت: ایجاد هماهنگی‌های لازم به منظور تسهیل و تسریع در صدور مجوز‌ها و حل مسایل و مشکلات طرح‌های در حال احداث ضروری است.

او بیان کرد: با توجه به اهمیت سرمایه گذاری بخش خصوصی در راستای افزایش توان تولید، ایجاد ارزش افزوده، ایجاد اشتغال پایدار و توسعه صادرات، همه ارکان دولت بر حمایت‌های قابل لمس و عینی از سرمایه گذاری و تسهیل در فرایند‌های صدور مجوزها، تامین زیرساخت‌ها و ارایه مشوقات لازم پیگیری می‌شود.

مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری اردبیل اظهار کرد: با صدور مجوز‌ها و واگذاری اراضی، شروع عملیات اجرایی طرح‌ها در سال جاری و بهره برداری آن‌ها در سال ۱۴۰۰ سرعت می‌گیرد که علاوه بر توسعه گردشگری استان، ایجاد ارزش افزوده، اشتغالزایی بیش از ۲۱۰ را نیز در پی خواهد داشت.

در این جلسه مقرر شد کلیه دستگاه‌های اجرایی مرتبط با طرح‌های سرمایه گذاری مطرح شده حداکثر در طی یک هفته پاسخ استعلام‌های لازم را به دستگاه‌های اجرایی صادر کننده مجوز اعلام کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.