کاشت ۲۰۰ اصله نهال در ورودی شهر دهدشت

رئیس انجمن خبرنگاران شهرستان کهگیلویه گفت: به مناسبت هفته منابع طبیعی ۲۰۰ اصله نهال در ورودی شهر دهدشت و دانشگاه پیام نور کاشت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  با همکاری شهرداری و دانشگاه پیام نور دهدشت، منابع طبیعی و با حضور خبرنگاران دهدشت در دو برنامه جداگانه ۲۰۰ اصله نهال در ورودی شهر و محوطه دانشگاه پیام نور کاشت شد.

خلیل مهرجو رئیس انجمن خبرنگاران شهرستان کهگیلویه با اشاره به اهمیت نهال کاری و ضرورت حفاظت از این سرمایه‌های خدادادی گفت: خبرنگاران همیشه و در عرصه‌های مختلف پیشرو هستند و این بار نیز در امر مهم درختکاری نیز مشارکت فعال دارند.

خلیل مهرجو افزود: در برنامه نخست خبرنگاران ۱۵۰ اصله نهال گونه‌های مختلف را در بلوار ورودی شهر دهدشت از سمت چرام با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و مسولان شهرداری غرس کردند.

او بیان کرد: در دیگر برنامه نیز با حضور مدیران ادارات منابع طبیعی، محیط زیست، دامپزشکی و دانشگاه پیام نور ۵۰ اصله نهال نیز در محوطه دانشگاه پیام نور دهدشت غرس شد.

آویزش رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان کهگیلویه هم گفت: این کار کمک فروانی به حفظ، احیاء و توسعه جنگل‌ها دارد که با مشارکت گروه‌های مختلف، ادارات، سازمان‌های مردم نهاد و طبیعت دوستان تا پایان فصل نهال کاری این کار در مناطق مختلف ادامه دارد.

گنجی پور رئیس دانشگاه پیام نور دهدشت هم گفت: این کار هرساله در دانشگاه پیام نور ادامه دارد و در برنامه داریم تا هر ساله با هماهنگی اداره منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان ۵۰۰ اصله نهال را در منابع طبیعی غرس کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.