جهاد دانشگاهی بوشهر آماده کمک به بخش درمان است

رئیس جهاد دانشگاهی بوشهر گفت:اگر دانشگاه علوم پزشکی مسئولیتی به مجموعه ما واگذار کند آماده‌ایم به بخش درمان کمک کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، علی احمدی‌زاده رئیس جهاد دانشگاهی بوشهر در نشست پایانی مسابقه «سپاس پرستار» بیان کرد: اگر در حوزه‌های بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی مسئولیتی به مجموعه ما واگذار کند پذیرا خواهیم بود و به بخش درمان کمک خواهیم کرد.

او با قدردانی از زحمات کارکنان بخش بهداشت و درمان برای مقابله با کرونا عنوان کرد: ما نیز در مجموعه جهاد دانشگاهی سعی کردیم در کنار این افراد باشیم و در ابتدای شروع انتشار ویروس کرونا توانستیم حدود ۷۰ هزار ماسک و لباس پزشکی(گان) تولید کنیم و تا چند ماه کمبود ماسک را تا حدی برطرف کنیم.

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر ادامه داد: سپس با همراهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر آزمایشگاه تشخیص کرونای استان را ایجاد کردیم که اکنون هم با تعرفه دولتی در حال خدمت است.


بیشتر بخوانید


در این نشست از نویسندگان دلنوشته‌های برتر در مسابقه «سپاس پرستار» تجلیل شد.

این مسابقه به همت مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی بوشهر و با همراهی بیمارستان آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر و دفتر جهاددانشگاهی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در قالب دلنوشته و در دو بخش دلنوشته‌های دانشجویی و دلنوشته‌های پرستاران خطاب به شهدای مدافع سلامت استان برگزار شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.