استاندار بوشهر:

با پرهیز از دورهمی باعث زحمت پرستاران نشویم

استاندار بوشهر از مردم خواست آیین دیرینه شب یلدا را به دور از «دورهمی» برگزار کنند و سبب آسیب به همدیگر و ایجاد زحمت برای پرستاران عزیز و کادر درمان نشوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر درپیامی با تبریک سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار نوشت: زادروز خجسته حضرت زینب(س) بزرگ بانوی صبور اسلام، و نامگذاری این میلاد فرخنده و با مسما به نام «روز پرستار»، بیان‌گر اهمیت و دشواری شغل پرستاری است. حضرت زینب کبری(س) با تحمل همه سختی‌ها در طول عمر شریفش، با پرستاری از مصیبت دیدگان واقعه کربلا به عنوان نماد پرستاری بردبار در طول تاریخ می‌درخشد.

او عنوان کرد: جامعه پرستاری و کادر درمان این روز‌ها نزدیک یک سال است که مددکار و حافظ سلامت گرفتاران به بیماری کووید ۱۹ هستند و با ایثار و تحمل شرایط سخت انجام وظیفه می‌کنند.


بیشتر بخوانید


استاندار بوشهر، با اشاره به تقارن روز پرستار با آغاز فصل زمستان و شب یلدا تاکید کرد: با رعایت اصول بهداشتی و فاصله اجتماعی، آیین دیرینه شب یلدا را به دور از «دورهمی» برگزار کنیم و مراقب سلامتی خود و دیگران باشیم و سبب آسیب به همدیگر و ایجاد زحمت برای پرستاران عزیز و کادر درمان نشویم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.