فعالیت ۸۱۶ کانون فرهنگی مساجد در گلستان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گلستان از فعالیت ۸۱۶ کانون فرهنگی مساجد در استان خبر داد.

مهدی بیکی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گلستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، که به مناسبت ۱۸ اسفند، سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد انجام شد، گفت: ۸۱۶ باب کانون فرهنگی هنری مساجد در گلستان فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۵۶۴ باب روستایی و ۲۵۲ باب شهری هستند و  ۵۹ هزار و ۶۸۸ نفر عضو ثبت شده در این مراکز فعالیت می کنند.

بیکی با اشاره به شیوع کرونا طی یک سال گذشته گفت: با شیوع کرونا نه تنها برنامه‌های کانون مساجد تعطیل نشد بلکه با راه اندازی سامانه‌ای با عنوان "سامانه بچه‌های مسجد" تمام فعالیت‌های کانون وارد این سامانه شد.

او ادامه داد: تمام ۸۱۶ کانون مساجد در استان در این سامانه فعال هستند و فعالیت‌های خود را بارگذاری می‌کنند.

بیکی ادامه داد: این سامانه از ۳ شبستان و ۱۲ رواق فرهنگ، هنر و نوآوری تشکیل شده است.

او گفت: امسال با توجه به شرایط کرونایی و کنسل شدن برنامه‌های تجمعی، اعضای کانون مساجد استان در برنامه‌هایی نظیر کمک مومنانه، ضدعفونی محلات، توزیع ماسک و ... حضور فعال داشتند.

بیکی از برگزاری مراسم تجلیل از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گلستان خبر داد و گفت: این برنامه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روز چهارشنبه ٢٠ اسفند در مسجد الاقصی گلشهر گرگان برگزار می‌شود و در این مراسم از ٣٧ نفر از فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گلستان تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.