نوروزی بدون ماهی گُلی در قم

غرفه‌های فروش ماهی گُلی در قم برپا نمی ‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مظفری،مدیرعامل سازمان میادین میوه وتره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: در جهت اجرای اقدامات بهداشتی و پیشگیری و مبارزه با شیوع کرونا، غرفه‌های عرضه محصولات نوروزی با عنوان مصنوعات سفره هفت سین و ماهی گُلی در هیچ نقطه از سطح شهر برپا نخواهند شد.

او با بیان این که یکی از راه‌های انتقال سریع ویروس کرونا تجمعات مردمی است، ادامه داد: با توجه به این که شهروندان عموماً برای تهیه محصولات نوروزوی تحت عنوان مصنوعات سفره هفت سین و ماهی گُلی به مراکز مستقر در سطح مناطق هشت‌گانه مراجعه می‌کنند، لذا برپا نشدن این غرفه‌ها، اقدام مؤثری در جهت پیشگیری از شیوع این بیماری است.

مظفری، هیاهوی بازار شب عید و توجه شهروندان به دستورالعمل‌های بهداشتی را مهم ارزیابی کرد و گفت: این روز‌ها که همه گیری ویروس کرونا و افزایش آمار مبتلایان باعث رنج و نگرانی شده است، پرهیز از تجمعات از مهم‌ترین پیشگیری‌های این بیماری ناشناخته محسوب می‌شود تا با توجه به سرعت انتشار و سرایت این بیماری، استان با آماجی از مبتلایان و وقوع بحران مواجه نشود.

او افزود:زنگ خطر شیوع کرونای انگلیسی و رقم خوردن پیک چهارم بیماری کووید۱۹ به صدا درآمده است و در صورت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و غفلت، سال ۱۴۰۰ را هم باید با دلشوره و ترس از این بیماری آغاز کرده و ادامه دهیم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار