استقبال از نوروز در قم

شهر قم با دیوارنگاره‌های بهاری در ورودی‌های شهر به استقبال نوروز می رود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،به نقل از شهرداری قم، سید محمد موسوی‌منش،سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم با اشاره به اقدامات انجام‌شده در حوزه زیباسازی و استقبال از نوروز اظهار کرد: طرح استقبال از بهار در دستور کار قرار دارد که در قالب فراخوان شهرنگار ۴ در حوزه المان سازی و گرافیک شهری کار می‌شود.

او افزود: در حوزه گرافیک شهری، تمام اقداماتی که سازمان در سال جدید رقم می زند در حوزه‌های مختلف اعم از مساجد، مدارس، بوستان‌ها، معابر ورودی‌های شهر و مراسم مذهبی طرح‌هایی از هنرمندان جمع‌آوری می‌شود.

موسوی منش با بیان این که بانک اطلاعاتی خوبی از آثار هنرمندان در این حوزه جمع‌آوری‌شده است، بیان کرد: دیوارنگاره‌های استقبال از بهار با موضوع ورودی‌های شهر در دستور کار است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال و در بوستان‌هایی که پذیرای زائران بوده انجام شود.

او با اشاره به برنامه ریزی برای جشنواره گنجشک بهاری گفت: طرح‌های این جشنواره توسط تیم هنرمندان با مراجعه حضوری در دو روز کاری ارسال می‌شود و توسط داوران مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم ادامه داد: در فضای کارگاهی در تعامل با مردم طرح‌ها منتخب می‌شوند و درنهایت توسط ناظران مطابقت طرح و اثر انجام‌شده و جوایز اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار