مسدود شدن تمام مسیر‌های منتهی به آرامستان‌های کرمانشاه

فرماندار کرمانشاه از مسدود شدن تمام مسیر‌های منتهی به آرامستان‌های کرمانشاه در روز‌های پنجشنبه غریبان و پنجشنبه آخرسال خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت : امسال شرایط متفاوت از سال‌های دیگر است و مردم باید بدانند با وجود کرونا، این شلوغی بازار‌ها می‌تواند بسیار مشکل ساز شود.

او گفت : در حال حاضر آمار مبتلایان کرونا در استان در حال افزایش است و این شلوغی بازار‌ها می‌تواند به افزایش هرچه بیشتر این آمار منجر شود که در نهایت تمام استان را گرفتار خواهد کرد.

رنجبر از شناسایی موارد کرونای انگلیسی در استان و استان‌های همجوار خبر داد و افزود: وجود این نوع ویروس که قدرت سرایت بالایی دارد می‌تواند در صورت رعایت نکردن دستورالعمل ها، ما را در کوتاهترین زمان ممکن به پیک برساند، بنابراین از همین حالا همه باید رعایت دستورالعمل ها را با حساسیت بیشتری پیگیری کنیم.

فرماندار کرمانشاه از تعطیلی آرامستان‌ها در روز‌های پنجشنبه غریبان و پنجشنبه آخرسال خبر داد و افزود: علاوه بر این، روز‌های جمعه پس از این دو روز هم آرامستان‌ها تعطیل است و از مردم می‌خواهیم که به آرامستان‌ها مراجعه نکنند.

او ادامه داد: با هماهنگی صورت گرفته با پلیس راهور، مسیر‌های منتهی به آرامستان‌ها و امام زادگانی که در جوار آنها، آرامستان وجود دارد هم در این روز‌ها مسدود است و اجازه تردد به مردم داده نمی‌شود.

رنجبر با بیان اینکه تمام اقدامات صورت گرفته برای حفظ سلامت وجان مردم است گفت: این انتظار هست که مردم همکاری کرده و رعایت دستورالعمل های بهداشتی را جدی بگیرند.

فرماندار کرمانشاه افزود: تنها استفاده از ماسک کافی نیست و نیاز است مردم به طور جد رعایت فاصله فیزیکی داشته و از حضور در تجمعات و مکان‌های شلوغ خودداری کنند.

داوطبان انتخابات شورا‌های شهر روز ثبت نام، کسی را همراه خود نیاورند

رنجبر با اشاره به شروع ثبت نام کاندیدا‌های انتخابات شورا‌های اسلامی شهر از روز ۲۰ اسفند ماه گفت: ثبت نام در این دوره بصورت الکترونیکی خواهد بود و افراد پس از دریافت کد رهگیری در مهلت تعیین شده به فرمانداری‌ها مراجعه می‌کنند.

او افزود: جهت رعایت هرچه بیشتر و بهتر پروتکل‌های بهداشتی از داوطلبان درخواست می‌شود که روز ثبت نام به هیچ عنوان همراه با خود نداشته باشند و از ورود همراهان داوطلبان به ستاد انتخابات شهرستان جلوگیری خواهد شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار