دبیران تربیت بدنی شمال بوشهر تجلیل شدند

از تلاش‌های دبیران تربیت بدنی مدارس شهرستان‌های گناوه و دیلم و منطقه ریگ تجلیل شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در مراسمی با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از دبیران تربیت بدنی مدارس شهرستان‌های گناوه و دیلم و منطقه ریگ تجلیل شد.

حصیری معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در این مراسم گفت: استان بوشهر در حوزه ورزش دانش آموزی در کشور جایگاه ویژه‌ای دارد و گناوه نیز در استان دارای شرایط خوبی است.

 او بیان کرد: امیدواریم جایگاه تربیت بدنی و سواد حرکتی در میان دانش آموزان و جامعه ارتقا یابد و بتوانیم گام‌های بلندی در این حوزه برداریم.


بیشتر بخوانید


رئیس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر هم گفت: ما یک تیم ۵۰۰ نفره متشکل از دبیران زحمتکش تربیت بدنی، کارشناسان تربیت بدنی و معاونین پرورشی در مدارس استان هستیم.

هوشیار عنوان کرد: استفاده از تمام ظرفیت‌ها و رعایت عدالت در توزیع امکانات و برنامه‌ها در تمام شهرستان‌ها و مناطق استان از رویکرد‌های هدفمند تربیت بدنی استان بوده است.

احمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه نیز بیان کرد:در شرایط کرونایی تلاش‌های دبیران تربیت بدنی در فضای مجازی بسیار قابل تحسین است که در هر شرایطی برای ارتقای سلامت دانش آموزان تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.