عباسی: خطیبی اجازه مذاکره با هیچ تیم دیگری را نداشت/سعی می‌کنیم تا فردا سرمربی جدید را معرفی کنیم

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در خصوص شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش ‌خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید عباسی مدیرعامل تیم فوتبال آلومینیوم اراک در خصوص شرایط این تیم اظهار داشت: براساس نظر کمیته فنی و هیئت مدیره رایزنی‌ها برای انتخاب سرمربی آغاز شده و سعی می‌کنیم تا فردا سرمربی جدید را معرفی کنیم.

عباسی در خصوص شکست سنگین آلومینیوم در برابر سپاهان گفت: بازگرداندن آرامش به تیم اولویت اصلی ما است. خروج سرمربی و ۳ نفر از اعضای کادر فنی پیامد‌های بدی برای تیم ما داشت. اولویت ما در هیئت مدیره تعیین سرمربی و بازیابی شرایط مطلوب روحی و روانی تیم است. ما پیش داوری نکرده و به بازیکنانمان اعتماد داریم، اما در کمیته فنی صحنه‌های مشکوک دیدار برابر سپاهان را بازبینی و کارشناسی کرده و اگر عمدی در کار باشد به شدت برخورد خواهیم کرد. فشار زیادی روی تیم ما بود و سپاهان حریف قدرتمندی بود.

مدیرعامل تیم فوتبال آلومینیوم در خصوص زمزمه‌های به هم ریختن جو تیم توسط او عنوان کرد:خرمزی مستقیما اسم از کسی نبرد و از من خواست بگویم که فشار‌ها و مشکلات داوری باعث شد که بدترین روز خود را در لیگ سپری کنیم. منظور او اشتباه برداشت شد و ما دنبال بازگرداندن آرمش به تیم خود هستیم.

عباسی در مورد جدایی خطیبی از آلومینیوم عنوان کرد:کل فوتبال ایران از این نحوه برخورد مربیان لطمه می‌خورد. وقتی می‌خواهیم تصمیمی بگیریم باید برای آن پاسخی داشته باشیم. قرارداد مربیان باید به صورتی باشد که اجازه ندهد این اتفاقات رخ دهد. خطیبی زحمات زیادی در آلومینیوم کشید، اما ناراحتی مردم از جدایی او است. باید از مناسبات غلط جلوگیری کنیم. در بند قرارداد‌ها اشاره شده که بدون عذر موجه کسی نمی‌تواند تیم را ترک کند. انتظار نداشتیم بعد از جدایی خطیبی ۳ نفر از اعضای کادر فنی نیز از تیم جدا شده و بازیکنان هم تحریک شوند و دروازه بان تیم ما قرارداد فصل بعدش را با تیم دیگری ببندد.

عباسی در پایان گفت: به هواداران قول می‌دهم به شکل جدی پیگیر این موضوع هستیم. قرارداد خطیبی از فصل قبل بسته شده بود و نمی‌توانستیم در فصل جاری آن را عوض کنیم،. آن‌هایی که در جدایی او نقش داشته اند باید پاسخگو باشند. این پرونده را به کمیته تعین وضعیت ارجاع و هزینه‌های آن را پرداخت کردیم. قطعا پیگیر این پرونده هستیم تا این عادت سخیف از فوتبال ما برداشته شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار