مدیرکل کمیته امداد استان قم؛

مشارکت قمی‌ها در جشن نیکوکاری به ۱۴۶ میلیارد ریال رسید

میرشکار گفت:مردم و خیران استان قم با وجود مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم و کرونا در اقدامی کم نظیر ۱۴۶ میلیارد ریال به جشن نیکوکاری کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، اکبر میرشکار، مدیرکل کمیته امداد استان قم، با اعلام مشارکت کم نظیر ۱۴۶ میلیارد ریالی مردم نیکوکار و نوع دوست استان قم در جشن نیکوکاری گفت: از مراجع معظم تقلید که با رهنمود‌های خود و و مردم استان و خیران که با کمک‌های خود شرایط سخت اقتصادی و کرونا در جشن نیکوکاری امسال سنگ تمام گذاشتند تشکر می‌کنم.

مدیرکل کمیته امداد استان قم  با بیان اینکه باید زمینه مشارکت همه مردم و گروه‌های مختلف در این برنامه‌های خداپسندانه فراهم شود گفت: از اهالی پردیسان و بخش‌های چهارگانه قنوات، خلجستان، سلفچگان و کهک و همچنین کارکنان ادارات و مشاغل و اصناف مختلف استان به صورت ویژه قدردانی می‌کنم.

میرشکار با اشاره به استقبال مردم از سامانه‌های الکترونیکی و درگاه‌های بانکی برای پرداخت وجوهات و کمک‌های نقدی گفت: عده‌ای از همشهریان هم با مراجعه به پایگاه‌های کمیته امداد و مراکز نیکوکاری کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به کمیته امداد دادند.

مدیرکل کمیته امداد استان قم، با بیان اینکه از کل کمک‌های جمع آوری شده ۱۸ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و ۱۲۸ میلیارد ریال، کمک‌های غیر نقدی شامل اقلام معیشتی و خوراکی، کیف و کفش و پوشاک و برخی لوازم ضروری زندگی است، تأکید کرد: مردم اطمینان داشته باشند که کمک‌های آن‌ها قبل از عید نوروز به دست ایتام و نیازمندان خواهد رسید.

میرشکار با اعلام اینکه ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری تا پایان سال و ایام نوروز آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران هستند، عنوان کرد: کسانی که تاکنون نتوانسته اند در این جشن ملی شرکت کنند و قصد دارند کمک‌های خود را به صورت نقدی واریز کنند می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۱۲۵ یا سامانه #۰۲۵*۸۸۷۷* به ایتام و نیازمندان کمک کنند.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار