بسته اخبار حوادث امروز ۱۹ اسفند ماه سال ۹۹.

تشکیل باند سرقت با همکاری سارقانی از جنوب کشور / کشف ۳۲ تن چوب قاچاق در نور

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۱۹ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۱۹ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

باند حرفه‌ای سارقان منزل در قائم شهر زمینگیر شد

سرهنگ سید موسی حسینی جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت:در پی وقوع سرقت‌های متعدد منازل در سطح شهرستان قائم شهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای منزل در آن شهرستان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، متهمان در عملیاتی ضربتی حین سرقت دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده به همدستی با ۲ سارق دیگر اهل یکی از استان‌های جنوب غربی کشور در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ حسینی از دستگیری دیگر همدستان این افراد در ادامه عملیات خبر داد و افزود: متهمان تاکنون به ۴۵ فقره سرقت منزل در شهرستان قائم شهر و ۶ شهرستان دیگر استان اعتراف کردند.

کشف چوب قاچاق در نور

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: ماموران انتظامی در پی دریافت خبر قاچاق چوب موضوع را با انجام اقدامات پلیسی به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او از شناسایی دو خودروی کامیون حامل چوب جنگلی خبر داد و افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه کامیون‌ها را توقیف و در بازرسی دقیق از آن‌ها ۳۲ تن انواع چوب قاچاق را که به صورت غیر مجاز از جنگل‌های شهرستان نور برداشت شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: کارشناسان قیمت چوب‌های جنگلی کشف شده را حدود یک میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده به دستور مقام قضائی به اداره منابع طبیعی تحویل شد.

کشف ۳ دستگاه موتور قاچاق در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی بهشهرگفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری موتورسیکلت قاچاق توسط افرادی در رستمکلا بهشهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموان انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی متهمان شدند و پس از هماهنگی با مرجع قضائی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ عنایتی گنجی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۳ دستگاه موتورسیکلت قاچاق که کارشناسان ارزش آن‌ها را بالغ بر ۸ میلیارد ریال برآورده کرده اند، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر همچنین از دستگیری ۳ متهم در این ارتباط و معرفی آنان به مرجع قضائی خبر داد و افزود: موتورسیکلت‌های کشف شده نیز به سازمان اموال تملیکی استان تحویل شد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار