اینستاگرام به درآمدزایی اینفلوئنسر‌ها کمک می‌کند

یکی از کارشناسان اندروید موفق به دست یابی به کدهای مربوط به درآمدزایی افراد از طریق اینستاگرام شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اخباری که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده است خبر از اضافه شدن ویژگی جدیدی به شبکه اجتماعی اینستاگرام می‌دهند که به درآمدزایی اینفلوئنسرهای فعال در این شبکه اجتماعی مربوط می‌شود، علاوه بر این برخی از اطلاعات منتشر شده خبر از اضافه شدن قابلیت بی صدا کردن برخی کلمات خاص در چت‌های خصوصی یا مستقیم برای این افراد می‌دهد. گفتنی است که این اطلاعات توسط یک مهندس معکوس اندروید که تاکنون اکثر اطلاعات منتشر شده از وی به تحقق پیوسته است، در فضای مجازی منتشر شد.

طبق اطلاعات موجود برنامه‌ای که شرکت فیسبوک برای بهبود وضعیت تولید کنندگان محتوای خود در نظر گرفته است به نفع میلیون‌‌ها نفر اینفلوئنسر عضو این شبکه اجتماعی خواهد بود و به آن‌ها امکان کسب درآمد از محتوای تولید شده را خواهد داد. ظاهرا این امکانات به کمک تنظیماتی در بخش Creator در دسترس کاربر قرار خواهد گرفت و افراد می‌توانند با مراجعه به این بخش و با پر کردن چند کادر به راحتی به امکانات مذکور دسترسی داشته باشند.

اینستاگرام

اعمال محدودیت برای نمایش برخی از کلمات در دایرکت

اینستاگرام در چند ماه اخیر توجه بسیار زیادی به بخش کنترل محتوا داشته است و قصد دارد با افرادی که در دایرکت سایر کاربران مزاحمت کنند مقابله کند. این مقابله از جانب کاربران نیز امکان پذیر است و به افراد امکان اعمال محدودیت برای نمایش یک سری کلمات خاص را خواهد داد.

به این ترتیب دایرکت افراد مشهور و افرادی که در اینستاگرام به تولید محتوا مشغول هستند تا حد بسیار زیادی از وجود افراد مزاحم پاک خواهد شد. گفتنی است این قابلیت‌ها هنوز به طور رسمی توسط اینستاگرام به طور رسمی  مورد آزمایش قرار نگرفته است و صرفا این مهندس فناوری توانسته است به کدهایی از آن دسترسی داشته باشد؛ برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر تصمیم شرکت فیسبوک درباره این قابلیت‌ها ماند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار