زرین‌آمیزی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آزمون وکالت ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ برگزار می‌شود

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از تعویق آزمون وکالت خبر داد و تاریخ جدید برگزاری را ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ اعلام کرد.

فاطمه زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری سال ۹۹ (اسکودا) به تعویق افتاد.

زرین‌آمیزی اضافه کرد: آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری براساس مصوبه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و دستورالعمل‌های اعلامی وزارت محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در روز جمعه ۲۲ اسفند ماه برگزار نمی‌شود.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش افزود: با اعلام معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر حاد شدن شرایط انتشار بیماری کرونا و اعمال محدودیت‌های بیشتر در اکثر استان‌ها و ضرورت تغییر شرایط برگزاری آزمون از قبیل اضافه کردن شهر‌ها و حوزه‌های امتحانی جدید، سازمان سنجش آموزش کشور به لحاظ رعایت اصول فنی و اجرایی جهت تامین الزامات وزارت محترم بهداشت و عدم امکان اعمال آن‌ها در این بازه زمانی محدود، چاره‌ای جز تعویق آزمون نداشت.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش اظهار کرد: در این مسئله مسئولان و همکاران اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران هیچ تقصیری نداشتند و نهایت تلاش و رایزنی خود را انجام دادند تا این آزمون سر موعد مقرر برگزار شود؛ لذا سازمان سنجش آموزش کشور ضمن عذرخواهی از متقاضیان، به اطلاع می‌رساند این آزمون در موعد مقرر برگزار نمی‌شود.

زرین‌آمیزی گفت: با توجه به هماهنگی به عمل آمده، این آزمون در روز جمعه مورخ ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ا
۰۶:۱۳ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
این همه رشته های مهندسی کامپیوتر و غیره بیکار ریختن هیچ آزمونی براشون نیست این وکالا خدا رو شکر کنند هرسال چندتا آزمون دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
چرا دکتری با نزدیک ۲۰۰ هزار نفر برگزار شد اما با این تعداد کم تو وکالت برگزار نمیشه. خدا یک عقل سالم به مدیران بده که معلوم نیست چکار می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
رضا زنگنه
۲۳:۱۸ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
خداوکیلی انسان و حیوانات و درختان و جنگل و کوه از این تصمیم خنده شون میگیره.... ملت تو بازار دارند از سروکول هم بالا میرن... همه آزمونها تا الان برگزار شده..... بعد یهو کیانوش جهانپور یادش میافته که دو روز مونده به آزمون بزنه تو کار تعویق.... خدا به هممون رحم کنه با این مدیران ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
سلام.
آفرین.
بهترین روش اثبات بود.
اثبات عدم امکان انتظار از مسوولین سازمان های مرتبط با آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور.
تصمیم گیری واقع بینانه و مسوولیت پذیری مسوولان در قبال سلامت روحی-جسمی داوطلبان آزمون های مختلف، بسیار دور از انتظار است.
لطفا بفرمایید آیا برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۰ یک هفته قبل در تاریخ ۱۵/۱۲/۹۹ درست بوده یا تعویق آمون وکالت از ۲۲ اسفند به فروردین ۱۴۰۰ ؟؟؟؟!!!!
* این تعویق آزمون وکالت به بهترین روش ثابت کرد که اظهارات آنانی که بر برگزاری آزمون دکتری ‍۱۴۰۰ در تاریخ مقرر اصرار داشتند،‌ حرف مفتی بیش نبوده است .
* حرف مفت نه به عنوان توهین، بلکه حرف مفت از نوع فرانکفورت و ...
*** در باب حرف مفت کتاب نوشته اند و خیلی نکات مطرح است، مانند:
* "وجه تسمیه حرف مفت"
* "حرف مفت" چیست؟
* "علل حرف مفت زدن" چیست؟
* چرا حرف مفت از دروغ خطرناک‌تر است؟
* چه وقتی حرف مفت زدن ممنوع شد؟
* "مشتریان حرف مفت" چه کسانی هستند؟
* اصطلاح "حرف مفت نزن" یعنی چه؟
* چرا همچون مهمانی‌ها، افرادی «حرف مفت» زیاد می زنند؟
* تاریخچه اصطلاح حرف مفت چیست؟
* "حرف مفت در ترازوی نقد"

کارشناس محترم لطفا این بار بر خلاف عدم انتشار نظرات انتقادی در مورد نقد علمی اصرار به برگزاری کنکور دکتری 1400 و نمایش هنر مدیریتی مسوولین مرتبط با آن، این یادداشت را منتشر کنید و با تکرار روش حذف، به "پاک کردن صورت مساله های اینچنینی" کمک نکنید.

کارشناس محترم سعی کنید این بار رسانه باشگاه خبرنگاران جوان، "در مذمت حرف مفت" نقشی سازنده داشته باشد و نه منفعل در حد خبرپراکنی غیر حرفه ای صرف.

مسوول محترم باشگاه خبرنگاران جوان و کارشناس محترم، نشست بررسی و نقد مغایرت این دو تصمیم را که برگزار نمی کنید که معلوم شود "چگونه حرف مفت را از حرف غیرمفت تشخیص داد؟"، لااقل لطفا طوری با این یادداشت تعامل کنید تا همگان بدانند که "زمان حرف مفت تمام شد" و نمی بایست خسارت تصمیم های غیر اصولی و اظهارات سلیقه ای متوجه ملک، مملکت و ملت شود.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۹:۴۸ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
مچکریم روحانی مچکریم روحااااااانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
خانم محترم ما همین هفته قبل رفتیم آزمون دادیم... گفته بودید که همه پروتکل ها کاملا رعایت شده و جای نگرانی نیست!!! یعنی الان باید نگران باشیم!!!
Iran (Islamic Republic of)
طاها
۱۸:۴۲ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
بسیار کار خوبی کردید. تشکر
United States of America
ناشناس
۱۸:۳۸ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
یعنی در ازمون سازمان انرژی اتمی کرونا دعوت نداره!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
پس تکلیف ازمون سازمان انرژی اتمی چی میشه که بیشتر از 9000 نفر شرکت مکینند از سراسر کشور ولی در دوشهر اصفهان وتهران برگزار میشه توی این ازمون کسی کرونا نمیگیره
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۸:۰۲ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
جون مادرتون ازمون استخدامی سازمان انرژی اتمی رو هم به تاخیر بندازید. اگه ازمون وکالت در تمامی استانها برگزار میشه این ازمون تنها در دو شهر برگزار میشه و از تمام ایران باید بیان این دو شهر. وزیر محترم بهداشت التماس میکنه سفر نرید بعد ما رو از شهرستان میکشونید تهران. از باشگاه خبرنگاران جوان خواهشمندیم پیگیری کنید
آخرین اخبار