مهدی فضائلی در توئیتر منتشر کرد:

ماجرای استفاده نکردن رهبر انقلاب از ماسک‌ و پوشاک خارجی

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب ماجرایی از هدیه ماسک های خارجی به مقام معظم رهبری و رد کردن این هدیه از طرف ایشان را در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رهبر معظم انقلاب سال ۱۳۹۹ را به نام جهش تولید نامگذاری کردند و بر حمایت از تولید داخل و کالا‌های ایرانی تاکید داشتند. حمایت از تولید داخلی باعث رونق اقتصادی و چرخیدن چرخ کارخانه‌ها و روی پا ماندن آن‌ها می‌شود. ایشان بار‌ها در دیدار‌های مردمی یا ملاقات‌هایشان با مسئولان بر موضوع تولید کالا‌های داخلی توسط کارخانه‌های ایرانی و کارگران ایرانی تاکید داشتند و در بخشی از بیاناتشان فرموده اند آن کسی که برای منافع حقیر خودش از واردات، جنسی را که در داخل تولید می‌شود، می‌رود از خارج می‌آورد و کارخانه داخلی را به خاک سیاه می‌نشاند، خیانت می‌کند. 


بیشتر بخوانید


مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب؛ روایتی از حمایت ایشان از تولید ملی را در قالب رشته توئیتی در حساب شخصی خود منتشر کرد.

فضائلی نوشت:

" مدتی قبل یکی از دوستان حضرت آقا تعدادی ماسک از یکی از کشور‌های اروپایی برای ایشان هدیه آورده بود. اما حضرت آقا بدلیل خارجی بودن، نه خود حاضر شدند از این ماسک‌ها استفاده کنند و نه حتی خانواده. ایشان و اعضای خانواده از ماسک ایرانی استفاده می‌کنند و این ماسک‌ها را به جایی اهدا کردند.

تمام پوشاک رهبر انقلاب نیز تولید کشور ایران است. تا چند سال قبل پارچه عمامه در ایران تولید نمی‌شد و وارداتی بود، اما به محض اطلاع حضرت آقا از تولید این پارچه در داخل کشور، دیگر از پارچه وارداتی استفاده نکردند و پارچه ایرانی را استفاده می‌کنند.

سال ۹۹، سال جهش تولید بود و حمایت از «تولید داخلی» و «کالای ایرانی» لازمه تحقق جهش تولید است. حضرت آقا به‌طور جدی خود عامل به این مساله هستند. "

در ادامه رشته توئیت مهدی فضائلی را مشاهده می‌کنید:

حضرت آقا به‌طور جدی حامی تولید داخلی و کالای ایرانی هستند

حضرت آقا به‌طور جدی حامی تولید داخلی و کالای ایرانی هستند

حضرت آقا به‌طور جدی حامی تولید داخلی و کالای ایرانی هستند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار