اختتامیه هفتمین جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب برگزار می‌شود

اختتامیه هفتمین دوره جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب ایران سال ۱۳۹۹ روز چهارشنبه ۲۰ اسفندماه به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، به نقل از ستاد هماهنگی شهر‌ها و روستا‌های دوستدار کتاب معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ در این مراسم، از روستا‌های برگزیده و شایسته تقدیر این جشنواره تقدیر خواهد شد.


بیشتر بخوانید


در این برنامه ده روستا به‌عنوان روستا‌های برگزیده دوستدار کتاب، ۱۵ روستا به‌عنوان روستا‌های شایسته تقدیر دوستدار کتاب و یک روستا نیز به‌عنوان روستای برگزیده بخش استمرار معرفی خواهند شد.

به روستا‌های برگزیده این برنامه تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال هدیه نقدی از سوی نهاد‌ها و سازمان‌های همکار در این جشنواره پرداخت خواهد شد.

در برگزاری این برنامه دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلفی اعم از معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، سازمان فرهنگی سازمان ملل متحد یونسکو، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان تهران، انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران، ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، انجمن نویسندگان کودک و نوجوان مشارکت دارند.

انتهای پیام/ ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.