مسابقات کانوپولوی قهرمانی آسیا به تعویق افتاد

رئیس کمیته کانوپولوی کنفدراسیون کانوئینگ آسیا با ارسال ایمیلی به فدراسیون‌های ملی، از تعویق مسابقات کانوپولوی قهرمانی آسیا خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط ‌عمومی فدراسیون قایقرانی، اول بهمن‌ ماه رئیس کمیته کانوپولوی کنفدراسیون قایقرانی آسیا تاریخ جدید مسابقات کانوپولوی قهرمانی آسیا را در سنگاپور، آبان ماه ۱۴۰۰ اعلام کرد.

شان چان در ایمیل خود تاکید کرده بود که با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا و تغییر دائمی شرایط، کمیته برگزاری تمایل دارد بازخورد و نظر فدراسیون‌های ملی را جویا شود.

حالا پس از گذشت حدود ۴۰ روز، رئیس کمیته کانوپولوی کنفدراسیون کانوئینگ آسیا با ارسال ایمیل جدیدی از تعویق این مسابقات خبر داده است.

در ایمیل شان چان آمده است:

«کمیته برگزاری، آخرین شرایط مربوط به محدودیت‌های سفر، نیاز‌های قرنطینه و سایر اقدامات مدیریتی ایمنی اعمال شده به وسیله مقامات محلی و کشور‌های مختلف و نتایج نظرسنجی اخیر در خصوص مسابقات قهرمانی را مورد بررسی قرار داده است و اطمینان زیادی دارد که این شرایط تاثیر مهمی بر روی موفقیت در میزبانی در چنین رویداد بین المللی دارد؛ بنا بر این تصمیم بر این شد که میزبانی تا اطلاع بعدی به تعویق بیفتد.»

با این شرایط کانوپولیست‌های آسیا باید منتظر اعلام تاریخ جدید برگزاری مسابقات باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار