وسایل ورزشی راهی مناطق زلزله زده شد

کاروان وسایل ورزشی اهدایی از سوی کمیته ملی المپیک راهی مدارس مناطق زلزله زده کرمانشاه شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مجید یزدان پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : تجهیزات ورزشی شامل اقلامی مثل توپ، تور، راکت و... بوده و ۱۰ میلیارد ریال ارزش دارند.

او گفت : این تجهیزات ورزشی هفت کلاس درس تربیت بدنی را در مناطق زلزله زده استان در شهرستان‌های سرپلذهاب، قصرشیرین، ثلاث باباجانی و... تجهیز خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت توجه به مقوله ورزش برای دستیابی به سلامت دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان فردای کشور، افزود: آموزش و پرورش می‌کوشد تا با فراهم کردن شرایط مطلوب زمینه آموزش و پرورش دانش‌آموزان را در حوزه‌های مختلف علمی، ورزشی و... فراهم کند.

او ادامه داد: آموزش و پرورش به‌تن‌هایی نمی‌تواند امکانات لازم برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان را فراهم کرده و نیاز به مشارکت خیرین در این خصوص دارد.

یزدان پناه سپس با اشاره به نقش درس تربیت بدنی در تامین نیاز‌های روحی و روانی دانش آموزان، گفت: شادترین کلاس‌های درس مدارس، کلاس‌های درس تربیت بدنی است و شور و شوق دانش آموزان برای حضور در این کلاس‌ها نشان از این موضوع دارد.

یزدان پناه با بیان اینکه درس تربیت بدنی از ظرفیت‌های بالایی برای آموزش دانش آموزان برخوردار است، افزود: توجه ویژه به درس تربیت بدنی می‌تواند نقش موثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.