محدود کردن مراسم‌ و بازدید‌ها برای جلوگیری از انتشار کرونا

سرپرست جدیدشبکه بهداشت و درمان باغملک گفت: محدود کردن مراسم‌قدام و بازدید‌ها برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس لازم است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدحسین یاوراحمدی سرپرست جدیدشبکه بهداشت و درمان باغملک گفت: تعداد مبتلایان به کرونا در شهرستان روبه افزایش است و عامل آن برگزاری مراسم‌های ختم، عروسی، تجمع و شلوغ است که در این خصوص باصاحبان عزا باتوجه اینکه دچار مصیبت شده اند با مذاکره و رایزنی برای محدود کردن می‌توان اقدام کرد.

او بیان داشت: با کسانی که جشن عروسی برپا می‌کنند از طریق مقامات قضایی برخور می‌شود و ۲ پیشنهاد ارائه شد که برگزار کنندگان این جشن‌ها دربخش کرونا به عنوان نیروی خدماتی کارکنند تا از نزدیک ببینند کادر درمان و بیمارانی که بر اثر اینگونه مراسم‌ها به مرونا ویروس مبتلا شده چه سختی‌هایی متحمل می‌شوند.

یاوراحمدی افزود: بازدیدی که از بیمارستان ۱۵۶ تختخوابی داشته ایم دارای مشکلات فراوانی است که تلاش می‌کنیم این مشکلات را به جهت ارائه خدمات باکیفیت به مردم مرتفع نماییم و در این خصوص بخش تی اسکن را باتوجه به بیماری کرونا و نیاز همشهریان به سی تی در اسرع وقت فعال نمودیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.