سامسونگ در هفته جاری از A۵۲ ۵G رونمایی می‌کند

بر اساس اطلاعات منتشر شده از گوشی A52 5G انتظار می‌رود این گوشی در طول هفته جاری به طور رسمی رونمایی شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، احتمالاً در هفته جاری در دومین رویداد معرفی محصول امسال سامسونگ، گوشی Galaxy A۵۲  ۵G معرفی خواهد شد، اما به لطف انتشار یک ویدیو جعبه گشایی، برای دیدن آن مجبور نیستیم  تا آن موقع صبر کنیم. البته در چند هفته گذشته، این دستگاه میان رده نشت اطلاعات زیادی داشته و به نظر می‌رسد ویدئو جدیدی که منتشر شده بسیاری از آن‌ها را تأیید می‌کند، چون دستگاه موجود در ویدیو با رندر‌های فاش شده قبلی، مطابقت دارد.

مشخصات کلی گلکسی A۵۲ سامسونگ

مشخصات موجود در ویدئو منتشر شده شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لرزشگیر نوری (OIS)، صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی، ویژگی ضد آب بودن، سنسور اثر انگشت در پایین صفحه و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری می‌شود. البته برخلاف سری S۲۱، یک اسلات کارت حافظه برای افزایش حافظه هم وجود دارد.

انتظار می‌رود که A۵۲ ۵G و همچنین احتمالا A۷۲ ۵G با نسخه‌های ارزان قیمت غیر ۵G از نظر مشخصات اندکی تنزل یافته باشند.

 سامسونگ A۵۲ ۵G

سامسونگ دقیقا آن چیزی را که در رویداد هفته آینده اعلام می‌کند لو نداده است، اما با توجه به ظاهر این ویدیو و نشت اطلاعات اخیر، به نظر می‌رسد مطمئنا A۵۲ ۵G به زودی به نمایش در خواهد آمد. گفته می‌شود Galaxy A۵۲ دارای دو مدل است، نوع ۵G با صفحه Super AMOLED و با فرکانس 120 هرتزی و پردازنده Qualcomm Snapdragon ۷۵۰G و نسخه ۴G با فرکانس ۹۰ هرتزی و Snapdragon ۷۲۰G، که پیش بینی می‌شود اندازه صفحه نمایش آن ۶.۵ اینچ باشد و احتمالاً رزولوشن آن ۲۴۰۰*۱۰۸۰ فول HDخواهد بود.

دوربین اصلی هم ظاهراً یک ماژول فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور عمیق ۵ مگاپیکسلی خواهد داشت که مشخصات یک گوشی میان رده را در ذهن تداعی می‌کند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار