مشخصات کامل Galaxy A52 سامسونگ لو رفت

بر اساس اطلاعات منتشر شده شرکت سامسونگ در عضو جدید گوشی‌های سری A خود از فناوری 5G استفاده کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که منتظر هستیم سامسونگ به طور رسمی از جانشین Galaxy A۵۱ که بسیار هم موفق بود رونمایی کند، برخی از تصاویر واقعی گوشی A۵۲ منتشر شده است. این تصاویر تأیید کننده آن است که Galaxy A۵۲ از یک برجستگی مستطیل شکل در پشت، برای آرایه دوربین چهارگانه برخوردار است.

این عکس‌ها همچنین برخی از مشخصات که اخیرا فاش شده را تأیید می‌کنند، که شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با تثبیت کننده تصویر نوری (OIS) و درجه مقاومت IP۶۷ در برابر آب و گرد و غبار است. اگرچه سامسونگ این ویژگی‌ها را در میان رده‌های قبلی خود هم قرار داده بود، اما این ویژگی‌ها در گوشی‌های هوشمند اخیر سری Galaxy A وجود ندارد.

مشخصات درز کرده از  Galaxy A۵۲

گفته می‌شود Galaxy A۵۲ دارای دو مدل است، نوع ۵G با صفحه Super AMOLED و با فرکانس 120 هرتزی و پردازنده Qualcomm Snapdragon ۷۵۰G و نسخه ۴G با فرکانس ۹۰ هرتزی و Snapdragon ۷۲۰G، که پیش بینی می‌شود اندازه صفحه نمایش آن ۶.۵ اینچ باشد و احتمالاً رزولوشن آن ۲۴۰۰*۱۰۸۰ فول HDخواهد بود.

مشخصات کامل Galaxy A۵۲ سامسونگ

دوربین اصلی ظاهراً یک ماژول فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور عمیق ۵ مگاپیکسلی خواهد داشت.

از دیگر مشخصات لو رفته Galaxy A۵۲ می‌توان به باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر ۲۵ واتی، دوربین سلفی جلویی ۳۲ مگاپیکسلی، خواننده اثر انگشت نوری در صفحه و NFC اشاره کرد. این گوشی احتمالاً با Android ۱۱ و One UI ۳ اجرا خواهد شد. گزارش شده است که انتخاب‌های رنگ آن شامل سفید، سیاه، آبی و بنفش هستند. همچنین این گوشی قرار است در دو پیکربندی ذخیره سازی عرضه شود: ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی که فضای ذخیره سازی آن ها نیز قابل ارتقا خواهد بود.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار