انتشار اخباری موثق درباره گوشی Samsung Galaxy A52 5G

اخبار موثقی درباره عرضه رسمی گوشی Samsung Galaxy A52 5G در کنسول Google Play مشاهده شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  کاربران مدت‌ها منتظر هستند که گوشی گلکسی A52 5G به عنوان یک گوشی میان رده و پرفروش سامسونگ معرفی شود، اما این گوشی تازه وارد هنوز به طور رسمی معرفی نشده است. این گوشی در حال حاضر در چندین تصاویر جاسوسی مختلف دیده شده است و جزئیات و مشخصات بیشتری از آن را برای کاربران آشکار شده است. اکنون این گوشی تازه وارد در Google Play Console دیده می‌شود. در این کنسول به برخی از ویژگی‌های این گوشی اشاره شده است. یک نمونه از ویژگی‌های این گوشی این است که دارای چیپست Snapdragon 750G است. این محصول میان رده از سیستم عامل Android 11 نیز پشتیبانی می کند.


بیشتر بخوانید


این فهرست همچنین دارای یک تصویر جلویی از این گوشی میان رده است که در آن می‌توانیم یک پنل Infinity-O را مشاهده کنیم که به احتمال زیاد AMOLED است. با توجه به تصاویر منتشر شده متوجه می‌شویم که هیچ سنسور اثر انگشتی در گوشی گلکسی A52 5G دیده نمی‌شود. همچنین کلید پاور نیز به وضوح قابل مشاهده است. گلکسی A52 5G دارای گواهی کنسول Google Play است که دارای ۶ گیگابایت رم و نمایشگری با وضوح + HD کامل است.

انتشار اخباری موثق درباره گوشی Samsung Galaxy A52 5G

از دیگر مشخصات لو رفته می‌توان به باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۱۵ وات، چهار دوربین در پشت و IP67 اشاره کرد، چیزی که میان رده های سامسونگ از زمان Galaxy A5 و Galaxy A7 تاکنون نداشته‌اند. گوشی Galaxy A52 5G همچنین دارای یک خواهر و برادر 4G با مشخصات تقریبا مشابه اما چیپست Snapdragon 720G برای کشورهایی است که شبکه های 5G ندارند، خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار