اپل از سرمایه گذاری برای کارخانه طراحی تراشه در آلمان خبر داد

اپل تاسیسات جدید تولید تراشه اختصاصی خودش را در شهر مونیخ احداث کرده و قرار است کار در این ساختمان از سال ۲۰۲۲ آغاز شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اپل، کارخانه خود در مونیخ را به مرکز طراحی تراشه اروپا تبدیل خواهد کرد و صد‌ها کارمند جدید و یک مرکز جدید پیشرفته متمرکز بر اتصال و فناوری‌های بی سیم به آن اضافه می‌کند. مونیخ در حال حاضر بزرگترین قطب مهندسی اپل در اروپا است که نزدیک به ۱۵۰۰ مهندس از ۴۰ کشور در زمینه‌های مختلف از جمله طراحی مدیریت انرژی، پردازنده‌های برنامه و فناوری‌های بی‌سیم کار می‌کنند. کار آن‌ها کمک به طراحی تراشه سفارشی اپل با عملکرد پیشرو در صنعت، ویژگی‌های قدرتمند و کارایی باورنکردنی است. توسعه در مونیخ، همراه با سرمایه گذاری اضافی در تحقیق و توسعه، فقط در سه سال آینده بیش از ۱ میلیارد یورو خواهد بود.


بیشتر بخوانید


تیم کوک، مدیرعامل اپل گفت:"من نمی‌توانم کنجکاو باشم که تیم‌های مهندسی ما در مونیخ چه چیزی کشف خواهند کرد ، از کشف امکانات جدید در فناوری 5G تا نسل جدیدی از فن آوری‌ها که عملکرد، سرعت و اتصال حتی بیشتر را امکان پذیر می‌کند."

اپل از سرمایه گذاری برای کارخانه طراحی تراشه در آلمان خبر داد

گسترش تیم‌های مهندسی اپل در مونیخ

این توسعه آخرین مرحله در تلاش طولانی مدت اپل برای ایجاد تیمی مهندس در کلاس جهانی در مونیخ و سراسر آلمان است. در سال ۲۰۱۵، اپل مرکز طراحی باواریایی (آلمانی) خود را افتتاح کرد که به بیش از ۳۵۰ مهندس رسیده است. تمرکز اولیه تیم‌ها بر روی طراحی مدیریت انرژی بود و آن‌ها در تلاش اپل برای ارائه تراشه‌های واحد مدیریت انرژی متعدد بسیار مهم بوده اند. این تیم‌ها تراشه سفارشی تولید کردند که عملکرد بهتر و کارایی بهتری را برای آیفون، آیپد، اپل واچ و مک با تراشه M1 ارائه می‌دهند. طی دهه گذشته، نوآوری اپل در بهره وری انرژی، متوسط ​​مصرف انرژی محصول را بیش از ۷۰ درصد کاهش داده است.

اپل از سرمایه گذاری برای کارخانه طراحی تراشه در آلمان خبر داد

در سال ۲۰۱۹، این شرکت سایت‌های مهندسی تراشه را در Nabern، Kirchheim unter Tec اضافه کرد. امروز، تقریباً نیمی از تیم جهانی طراحی مدیریت انرژی اپل در آلمان واقع شده و اپل همچنین تیم‌هایی در مونیخ دارد که روی پردازنده‌های برنامه SoC و راه حل‌های سیگنال آنالوگ و مخلوط برای iPhone کار می‌کنند.

فضایی جدید برای بزرگترین تیم مهندسی فناوری‌های تلفن همراه در اروپا

این مرکز جدید واحد سلولی در حال رشد اپل و بزرگترین سایت تحقیق و توسعه اروپا برای نیمه هادی‌های بی سیم تلفن همراه و نرم افزار خواهد بود. این تیم در حال ایجاد فناوری‌های 5G و نسل آینده است که از طریق ادغام یکپارچه مهندسی سخت افزار و نرم افزار، به تمام جنبه‌های تجربه بی سیم نوآوری می‌دهد. تیم‌ها همچنین بر روی توسعه، یکپارچه سازی و بهینه سازی مودم‌های بی سیم برای محصولات اپل تمرکز دارند. سایت Apple در لینز، اتریش، فن آوری‌های جدید رادیویی را هدایت می‌کند.

اپل از سرمایه گذاری برای کارخانه طراحی تراشه در آلمان خبر داد

تاسیسات جدید ۳۰ هزار متر مربعی در مرکز مونیخ Karlstrasse واقع شده است. اپل قصد دارد از اواخر سال ۲۰۲۲ انتقال به ساختمان جدید را آغاز کند و از روز اول گواهینامه LEED Gold را دریافت خواهد کرد. مانند تمام دفاتر اپل در سطح جهان، این دفتر کاملاً با ۱۰۰ درصد انرژی تجدید پذیر کار خواهد کرد. اکنون اپل در سراسر آلمان،  بیش از ۴ هزار عضو در طیف وسیعی از مشاغل از جمله خرده فروشی، مهندسی و عملیاتی دارد.

اپل از سرمایه گذاری برای کارخانه طراحی تراشه در آلمان خبر داد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار