کرملین: پوتین فعلاً برنامه‌ای برای گفت‌وگو با بایدن ندارد

سخنگوی کرملین اعلام کرد که فعلا هیچ برنامه‌ای برای تماس تلفنی میان رؤسای جمهور روسیه و آمریکا وجود ندارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین امروز (پنج‌شنبه) در کنفرانس خبری خود اعلام کرد که در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای تماس تلفنی میان «ولادیمیر پوتین» رئیس‌ جمهور روسیه و «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا وجود ندارد.

او در پاسخ به سؤالی مبنی بر هرگونه برنامه رئیس ‌جمهور روسیه برای تماس تلفنی با رئیس ‌جمهور آمریکا در آینده‌ای نزدیک گفت: تا به حال، گفت‌وگویی در خصوص این مسئله صورت نگرفته است.

اظهار نظر سخنگوی کرملین درباره برنامه رئیس‌ جمهور روسیه برای گفت‌وگو با رئیس‌ جمهور آمریکا در حالی مطرح شده است که او چند روز پیش از آمادگی پوتین برای رایزنی با کشور‌های مختلف از جمله آمریکا در خصوص اختلاف‌نظر‌ها خبر داده بود.

پسکوف پیشتر با بیان اینکه پوتین آماده است تا درباره مسائل مورد اختلاف با کشور‌های مختلف از جمله آمریکا به رایزنی بنشیند، تاکید کرد که کشور‌های مقابل هنوز چنین اراده سیاسی را از خود نشان نداده‌اند.

او درباره تأثیر منفی اپیدمی کرونا در روسیه در مقایسه با سایر کشور‌ها اعلام کرد: این تاثیر در روسیه قابل توجه نبوده است، اما این دلیل آرامش و ثبات نیست. در حال حاضر همه در تلاشند تا ابزار‌هایی را برای تسریع در خروج از این بحران به کار گیرند. مطمئناً ما برای همه آرزوی موفقیت داریم.

سخنگوی کرملین اعلام کرد که اقتصاد جهانی در طول سال گذشته به طور قابل توجهی کاهش یافته است. ۳.۵ درصد کاهش در اقتصاد جهانی وجود دارد و در آینده عواقب این کاهش باید به طور عمیق تجزیه و تحلیل شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار