آیت الله فلاحتی:

استان گیلان فقر مدیریتی دارد

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه به دلیل کم توجهی به زیربنا‌ها به مردم این استان ظلم شده است، گفت: در گیلان فقر مدیریتی داریم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در بخش‌هایی از خطبه‌های نماز جمعه رشت خواستار حل مشکلات جامعه توسط مسئولان شد و گفت: اصلاح ساختار بودجه از مسائل مهم است که متولیان امر باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

او با بیان اینکه دنبال سیاه نمایی نیستیم، اما به مردم گیلان ظلم شده است، افزود: در این استان به جای اینکه به زیربنا‌ها توجه شود، به روبنا‌ها توجه می‌شد و مردم در سال‌های گذشته با سختی‌های زیادی مواجه شدند.

امام جمعه رشت به تعطیلی برخی واحد‌های تولیدی و بی توجهی به گیلان در سال‌های گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: در این استان فقر مدیریتی داریم.

آیت الله فلاحتی با تأکید بر تقویت تولید داخلی تصریح کرد: جلوگیری از صادرات بی رویه، صرفه جویی و بهینه سازی با توجه به فناوری‌های جدید و همچنین افزایش نظارت در بازار توزیع و تولید و مبارزه با احتکار از راهکار‌های ارتقای معیشت و جلوگیری از گرانی است.

او در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به مناسبت ۲۲ اسفند ماه، سالروز تشکیل بنیاد شهید و روز بزرگداشت شهدا گفت: مردم ایران به ویژه مسئولان نظام اسلامی مدیون خون شهیدان و احترام کننده نسبت به خانواده معظم شهدا هستند و هیچگاه شهیدان و خانواده شهدا را فراموش نمی‌کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه خانواده شهدا اسوه‌های صبر و مقاومت هستند، تصریح کرد: امروز اقتدار انقلاب اسلامی مدیون خون‌های به ناحق ریخته شهیدان است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.