آیت الله فلاحتی:

مسئولان اجازه ندهند عده‌ای زیاده خواه بازار را آشفته کنند

امام جمعه رشت بر توزیع روغن مورد نیاز مردم تأکید کرد و گفت: مسئولان اجازه ندهند عده‌ای زیاده خواه بازار را آشفته کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در بخش‌هایی از خطبه‌های نماز جمعه رشت به تشکیل جلسه بررسی مسائل اقتصادی استان با حضور استاندار، دادستان، رئیس سازمان صمت، رئیس سازمان جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی و نماینده اصناف استان اشاره کرد و گفت: مشکلات گوشت مرغ، روغن، سیمان و آرد استان در این جلسه بررسی شد.

او با اشاره به فعالیت ۲ کارخانه تولید سیمان در افزود: دردآور و رنج آور است مردم سیمان مصرفی خود را پاکتی ۳۰ هزار تومان و برخی مواقع ۵۰ هزار تومان خریداری کنند.

امام جمعه رشت گرانی کالا را تبانی بین افراد سالوس منش و زیاده خواه عنوان کرد و اظهار داشت: روزانه ۴۵۰ تن گوشت مرغ در گیلان تولید می‌شود که نیمی از آن مصرف استان است و بقیه آن به استان‌های دیگر صادر می‌شود.

آیت الله فلاحتی با تأکید بر توزیع روغن مورد نیاز مردم در تمام مغازه‌ها ادامه داد: مسئولان اجازه ندهند عده‌ای زیاده خواه بازار را آشفته کنند.

او واسطه‌های نادان، شرور و زیاده خواه را سبب گرانی کالا دانست و گفت: ضد انقلاب، منافقین و سلطنت طلب‌ها به دنبال ایجاد آشفتگی در بازار هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان خواستار برنامه ریزی مسئولان به منظور جلوگیری از کمبود کالا در بازار شد و افزود: مسئولان باید متخلفان را به دستگاه قضا معرفی کنند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه برای مسئولان زشت است که مردم شب بخوابند و صبح ببینند کالا گران شده است، تصریح کرد: مدیران با الفاظ علمی به دنبال پاسخگویی به جامعه نباشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.