داوطلبان شورای شهر ثبت نام را به روز‌های آخر موکول نکنند

فرماندار خنداب از داوطلبان شورای اسلامی شهر خواست ثبت نام را به روز‌های آخر موکول نکنند.

حسن خزائی پور فرماندار شهرستان خنداب در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: با توجه به اینکه ثبت‌نام  نامزدهای  ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر تا ۲۶ اسفندماه همچنان ادامه دارد به داوطلبان توصیه می‌کنیم ثبت نامشان را به روز‌های آخر موکول نکنند.

خزائی پور افزود: در روز‌های آخر امکان دارد با بالا رفتن ترافیک، برای بارگذاری در سیستم کامپیوتری با مشکل مواجه شویم و به همین جهت دعوت می‌کنیم الان که وضعیت عادی است داوطلبان اقدام به ثبت نام کنند تا مراحل ثبت نامشان در کمترین فرصت انجام شود.

او اضافه کرد: از همه افرادی که دلسوز انقلاب هستند ، در خودشان می‌بیند و علاقه‌مند هستند دعوت می‌کنیم که برای عضویت در شورا‌های اسلامی شهر تا ساعت ۱۸ روز ۲۶ ثبت نام کنند و نامزد انتخابات شورا شوند.

فرماندار خنداب بیان کرد: زمینه ثبت نام نامزد‌ها و داوطلبین ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر در شهرستان خنداب از روز چهارشنبه بیستم اسفند فراهم شده است.

او ادامه داد: به جهت جلوگیری از شیوع کرونا چهار روش برای ثبت نام داوطلبان تعریف شده است که یکی از این روش‌ها اپلیکیشن موبایلی است و اگر دوستان نتوانستند اپلیکیشن تهیه کنند می‌توانند از نسخه دسکتاپ کامپیوتر استفاده کنند.

خزائی پورادامه داد: اگر باز هم داوطلبان به کامپیوتر هم دسترسی نداشتند در روش سوم می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت ثبت نام خود را انجام دهند.

او بیان کرد: اگر امکان مراجعه به دفاتر پیشخوان هم برای داوطلبان عضویت در شورا‌های اسلامی شهر فراهم نبود همکاران ما هر روز صبح از ساعت ۸ صبح تا ۶ عصر در فرمانداری آمادگی دارند که ثبت نام نامزد‌ها را به صورت حضوری انجام دهند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.