وزش باد پدیده غالب استان اصفهان

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به خروج سامانه بارشی، گفت: وزش باد از امروز تا اواسط هفته پدیده غالب بسیاری از مناطق استان اصفهان خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آسیه آقایی کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به خروج سامانه ناپایدار بارشی از نیمه شرقی استان اصفهان، گفت: امروز جوی به نسبت پایدار در سطح استان حاکم است از این رو آسمان بسیاری از مناطق کمی تا نیمه ابری و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود و افزایش ابر در روز‌های آینده نیز پدیده غالب بسیاری از مناطق خواهد بود.

او با بیان اینکه دمای هوای استان در ۲۴ ساعت آینده بین چهار تا ۶ درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد، افزود: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما در سردترین ساعات به یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد و این شهر امروز گرم‌ترین منطقه استان است.

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان همچنین به میزان بارندگی‌های روز گذشته اشاره کرد و گفت: بیشترین میانگین بارشی به ترتیب از سمیرم با میانگین ۳۰ میلی‌متر (برف و باران)، خوانسار ۲۹ میلی‌متر، پادنای علیا، فریدونشهر و بوئین و میاندشت ۲۵ میلی‌متر، نطنز ۱۵ میلی‌متر، داران ۱۴ میلی‌متر، میمه، دهاقان و مهاباد ۱۱ میلی‌متر، شهر اصفهان، کاشان و چوپانان ۱۰ میلی‌متر بوده ضمن اینکه در سایر مناطق استان نیز کمتر از ۱۰ میلی‌متر باران باریده است.

آقایی اضافه کرد: بوئین و میاندشت با دمای هشت درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین منطقه استان در ۲۴ ساعت آینده پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار