افشاریان: امیدی به حل شدن موضوع میزبانی تیم ملی فوتبال ندارم

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره حاشیه‌ها و مشکلات نماینده‌های کشورمان برای میزبانی در مسابقات آسیایی توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، خداداد افشاریان،  عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در ارتباط با سلب میزبانی مسابقات آسیایی از نماینده‌های کشورمان و همچنین مسابقات انتخابی جام جهانی که در بحرین برگزار خواهند شد، عنوان کرد: اولین موضوع مهم برای ما تیم ملی است و همان طور که همه می‌دانند رئیس فدراسیون رایزنی‌های زیادی را با وزیر ورزش و جوانان، وزیر امور خارجه و همه دوستانی که می‌توانستند در این موضوع تاثیر گذار باشند انجام داده است، اما رای روز جمعه شوک بزرگی برای فدراسیون فوتبال جدید ما بود. به همین دلیل امروز جلسه‌ای تشکیل شد و امیدواریم با رایزنی‌های مجددی که انجام می‌دهیم، بتوانیم اتفاقات خوبی برای میزبانی در مسابقات آسیایی رقم بزنیم.

او ادامه داد: تمام راه‌های ممکن هم سیاسی و هم فوتبالی را می‌رویم تا بعدا پشیمان نشویم که چرا تا پایان این قضیه را پیگیری نکردیم.

افشاریان درباره تاثیری که تاج به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌توانست داشته باشد، تصریح کرد: تاج زحمت‌های خود را کشیده است، اما این مسئله در کمیته اجرایی AFC تصویب شده که حل و یا جلوگیری از این موضوع از دست همه از جمله شخص تاج ساخته نیست.

افشاریان در انتها گفت: همه ما در فدراسیون تمام تلاش خود را تا آخر انجام خواهیم داد، اما خودم به شخصه امیدی برای حل شدن این موضوع ندارم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار