حمایت ۳۰ هزار حامی از ایتام و محسنین لرستان

مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: در حال حاضر نزدیک به ۳۰ هزار حامی از ایتام و فرزندان محسنین استان حمایت می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،جاسم محمدی فارسانی ،مدیرکل کمیته امداد لرستان اظهار کرد: یکی‌از برنامه‌های روتین کمیته امداد در حوزه مسکن بوده و ساخت، تعمیرات و کار‌هایی که در این حوزه انجام می‌شود جز اولویت‌های کاری ماست.

او با اشاره به این‌که سال گذشته یک اتفاق بزرگ برای ما افتاد و سیل ۹۸ منشاء خیر و برکت برای مددجویان ما بود، عنوان کرد: ما در ابتدای سیل به مددجویان خود گفتیم که نگران مسائل مربوط به امداد نباشند.

محمدی فارسانی عنوان کرد:ما اگر می‌خواستیم مانند برنامه روتین خود کار کنیم با همه تلاش‌ها و احتساب مسکن مهر در سال چیزی بیشتر از ۲۵۰ واحد مسکونی نمی‌توانستیم تحویل بدهیم، اما از محل سیل و با کمک خیرین و مجموعه امداد چیزی بالغ‌بر ۳۲۰۰ مسکن فقط در بحث احداث و ۲۹۵۰ فقره تعمیرات داشتیم که مرداد ماه همان سال تعمیرات انجام شد و بخش اعظمی از احداث برای امسال باقی مانده بود.

مدیرکل کمیته امداد لرستان افزود: طی دهه فجر امسال ۳۱۱۳ واحد مسکونی را برای مددجویان در شهر و روستا افتتاح کردیم که از این تعداد ۲۴۴۰ واحد مربوط به سیل بود که احداثی‌های مربوط به سیل تا پایان اسفندماه به اتمام خواهد رسید.

او تأکید کرد: درمجموع برای امسال در بحث تعمیرات، احداث سرویس بهداشتی و مسکن در مجموع ۵۱۳۴ مورد داشتیم.

محمدی فارسانی با اشاره به این‌که شعار کمیته امداد در سال ۱۴۰۰ این است که هیچ فرزند یتیم و محسنین بدون حامی باقی نماند، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۱۱۵۰۰ فرزند یتیم و بچه‌های محسنین در استان داریم که خواهش داریم همه کمک کنند که در سال آینده خدمات خوبی را برای این ایتام داشته باشیم.

مدیرکل کمیته امداد لرستان بیان کرد: در حال حاضر نزدیک به ۳۰ هزار حامی از ایتام و فرزندان محسنین ما حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار