نظارت بر بازار بوشهر افزایش یافت/ توزیع ۱۳۰۰ تن برنج در روز‌های آینده

معاون سازمان صمت بوشهر می‌گوید: طرح ویژه نظارتی نوروز که از پانزدهم بهمن آغاز شده است این روز‌ها با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.


به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رضا جمالی معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صمت استان بوشهر بیان کرد: در روز‌های پایانی سال طرح ویژه نظارتی نوروز در استان افزایش یافته و این بازرسی‌ها بر بازار کالا‌هایی که در این زمان مصرف بیشتری دارند مانند شیرینی، آجیل و خشکبار، خشکشویی‌ها، اتو بخاری‌ها، قالیشویی‌ها، دفاترخدمات مسافرتی، پوشاک فروشی‌ها و صنوفی که بیشتر محل مراجعه مردم است، با شدت بیشتری پیگیری می‌شود.

او افزود: بازرسی‌ها به صورت هدفمند و در قالب گشت‌های مشترک و مستقل با همراهی تعزیرات، مراکز بهداشت و اتاق‌های اصناف در سراسر استان بوشهر انجام می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ادامه داد: از ابتدای اجرای طرح ویژه نوروزی تا ۲۰ اسفند همکاران ما بیش از ۷۰۰ فقره گزارش تخلف صنفی در استان ثبت کرده‌اند که بخش زیادی از این پرونده‌ها برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی فرستاده شده است.

جمالی با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی لازم برای تامین کالا‌های اساسی مردم در ایام عید صورت گرفته است، عنوان کرد: در روز‌های آینده هزار و ۳۰۰ تن برنج به بازار استان تزریق خواهد شد و میوه‌های خریداری شده هم در بازار عرضه خواهد شد.

او گفت: برنامه‌ریزی شده تا مردم استان برای تامین روغن و مرغ گرم مشکلی نداشته باشند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.