فروش فوق العاده به جای نمایشگاه بهاره

رئیس اتاق اصناف بوشهر گفت: با توجه به شیوع کرونا نمایشگاه بهاره کالا در هیچ نقطه‌ای از استان برگزار نمی‌شود و فروش فوق‌العاده جای آن را می‌گیرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مصطفی گراشی رئیس اتاق اصناف بوشهر گفت: امسال با توجه به شرایط شیوع کرونا نمایشگاه بهاره کالا در هیچ نقطه‌ای از این استان برگزار نمی‌شود و فروش فوق‌العاده اصناف جایگزین آن مطرح شده‌است.

او افزود: به همین دلیل طرح فروش فوق‌العاده اصناف برای حمایت از مردم در خرید شب عید مطرح شده‌است و واحد‌های صنفی پوشاک، کیف و کفش، قنادان، آجیل و خشکبار و لوازم خانگی کوچک در این طرح شرکت می‌کنند.

 رئیس اتاق اصناف بوشهر ادامه داد: در این زمینه پنج گروه صنفی برای شرکت در طرح فروش فوق‌العاده اصناف با مراجعه به اتحادیه‌ای که پروانه کسب خود را از آن دریافت کرده‌اند، مراجعه و ثبت‌نام کنند.

گراشی اعلام کرد: سقف تخفیف برای این فروش فوق‌العاده ۲۰ درصد زیر قیمت متعارف بازار است و اتحادیه شرایط قیمت‌گذاری، کیفیت کالا و تعداد مشتریان در واحد صنفی براساس شیوه‌نامه‌های بهداشتی را تعیین می‌کند.

او، با بیان اینکه هنوز در بوشهر واحد‌های صنفی در این طرح ثبت نام نکرده‌اند، گفت: طرح به اتحادیه‌ها اطلاع رسانی شده است و واحد‌های صنفی هنوز زمان کافی برای ثبت نام در این طرح دارند.

رئیس اتاق اصناف بوشهر افزود: فروش فوق‌العاده اصناف در استان بوشهر از ۱۵ اسفند آغاز می‌شود و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد که با توجه به شیوع کرونا مزیت‌های بسیاری نسبت به نمایشگاه بهاره دارد و فرصت مناسبی برای فروش واحد‌های صنفی است.

گراشی با اشاره به آسیب‌های وارد آمده به اصناف بر اثر شیوع کرونا، بیان کرد: لازم است دولت حمایت بیشتری از واحد‌های صنفی آسیب‌دیده داشته باشد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.