برپایی هرگونه مراسم و نمایشگاه در بوشهر ممنوع است

استاندار بوشهر گفت: باید ضمن پرهیز از دورهمی‌ها و تجمع‌ها، از برپایی هرگونه نمایشگاه جلوگیری شود و اجازه برپایی هیچ نمایشگاهی در استان بوشهر از جمله نمایشگاه مبلمان داده نمی‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در حالی که این روزها بنرهای برپایی نمایشگاه تخصصی مبلمان در بوشهر نصب و در آن تاکید شده است که این نمایشگاه با رعایت ضوابط بهداشتی از نهم تا سیزدهم دی دراین شهر برگزار می‌شود امروز استاندار در نشست ستاد مقابله با کرونا استان اعلام کرده است: التزام به قوانین و دستورالعمل‌های بهداشتی ضروری است و باید ضمن پرهیز از دورهمی‌ها و تجمعات از برپایی هرگونه نمایشگاه جلوگیری شود و اجازه برپایی هیچ نمایشگاهی از جمله نمایشگاه مبلمان داده نمی‌شود.

عبدالکریم گراوند افزود: هرچند تمام شهرستان‌های استان بوشهر رنگ زرد کرونایی دارند، اما این رنگ‌بندی نباید موجب غفلت و نادیده گرفتن  ضوابط بهداشتی شود.

او ادامه داد: هرگونه ساده و عادی انگاری باعث تغییر رنگ استان و قرار گرفتن در شرایط قرمز می‌شود.


بیشتر بخوانید


استاندار بوشهر عنوان کرد: کاهش قابل‌توجه بروز، بستری و مرگ ناشی از کرونا در استان بوشهر مهم‌ترین دستاوردی است که درنتیجه همکاری مطلوب و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم، اصناف و همه گروه‌ها در استان به‌دست‌آمده است و باید به خوبی حفظ شود تا در شرایط سخت و بحرانی قرار نگیریم.

گراوند، بابیان اینکه محدودیت‌های شبانه از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد همچنان ادامه دارد، گفت: طرح شهید سلیمانی در کنترل بیماری کرونا اثربخش بوده است.

او محافظت از شرایط کنونی برای جلوگیری از انتشار کرونا را ضروری دانست و ادامه داد: با توجه به برگزاری آزمون استخدامی در هفته کنونی باید نظارت‌ها و بازرسی‌ها در این عرصه تشدید شود.

استاندار بوشهر با اشاره به برگزاری مراسم سالگرد شهید قاسم سلیمانی به صورت مجازی تاکید کرد: این مراسم در فضای مجازی برگزار و  باید از ظرفیت صداوسیما استفاده شود.

گراوند با قدردانی از تلاش دانشمندان ایرانی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) افزود: تزریق واکسن ایرانی در این شرایط سخت تحریم افتخاری برای کشور و دلیلی بر توانمندی جوانان ایرانی است.

او گفت: در شرایطی که استکبار جهانی کشور را با تحریم‌های ظالمانه در تنگنا قرار داده، اما ایران اسلامی با استفاده از ظرفیت دانشمندان داخلی در کنار سایر کشور‌های برخوردار از جمله آمریکا، روسیه، چین و اروپا موفق به آزمایش واکسن می‌شود و دنیا را شگفت‌زده می‌کند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.